opstarten games op samsung u900

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillieS

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
Hoi, ik vraag mij af wat er nu niet helemaal goed gaat bij mij. Ik heb van een spel het .jad en het .jar op mijn telefoon gezet, en ik zie ze allebei staan. Maar geen van beide doet het. Ik heb in het scherm waar je een code voor nodig heb (*#etc.) de java bijgewerkt.

Maakt het trouwens nog uit welk formaat ik neem voor deze telefoon? Bijv. 176x208?

Alvast bedankt!

bij de u600 voer je de java code in (*#9998*4678255#; *#9998*INSTALL#), en kun je via het .jad bestand de game installeren. Dan komt hij bij games/applications te staan en kun je hem openen (dus het openen van de game gaat niet met een jad of jar bestand). Nu hoop ik alleen dat dit ook voor de u900 geldt;)

Dit gaat een hele stomme vraag worden, maar hoe kan ik INSTALL intypen in het belscherm? En ik neem aan dat ik gewoon doortyp na de eerste serie, dus zonder de ";"?
Sorry hoor, maar hiervoor had ik een prehistorische telefoon waar ik eigenlijk alleen mee belde.

oh sorry,, het is dus *#9998*4678255# OF *#9998*INSTALL# (als je install typt op je mobieltje, krijg je deze cijfers ;) is een handig ezelsbruggetje :p)

Nog even 1 domme vraag: wat moet ik eigenlijk doen als ik die code ingetypt heb? Reageert de telefoon hier zelf op ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan