opstarten hyves traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoyceDhauri

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
:confused:Het opstarten van hyves is super traag en de rest van de opties ook zoals mijn berichten lezen of mijn krabbels bekijken. Ik heb alle berichten en krabbels verwijderd ook in mijn email. Ik heb voor de rest geen problemen op de andere sites alleen op hyves. Weet iemand hoe dit kan?

Groetjes, Joyce

Laatst bewerkt:
Sorry, maar verwacht je nu echt binnen twee minuten antwoord?! Zo ja, dan is dat niet erg netjes. De mensen hier helpen in hun eigen vrije tijd, dus een beetje geduld hebben is niet misplaatst.

Hyves kan traag worden als er erg veel gebruikers tegelijk gebruik maken van de site en rond deze tijd zou het best wel eens spitsuur kunnen zijn. Ja, dan duurt het inderdaad langer.

Hyves heeft een probleem met Northon 2008 dus mocht je Nothon 2008 hebben,weet je waarom dat komt. Over het algemeen kan Hyves nauwelijks de aantallen van mensen aan die er tegelijk op willen,dus in dit geval...Geduld is een schone zaak!

Bedankt voor je reactie

Hoe kom je er bij dat ik binnen 2 minuten een reactie verwacht? Het was niet mijn bedoeling zo over te komen. Misschien heb ik wel een verkeerd knopje aangevinkt. Maar goed, in ieder geval heel erg fijn dat je alsnog zo snel gereageerd hebt op mijn vraag en thnx voor je antwoord.

Groetjes, Joyce:thumb:

Hyves heeft een probleem met Northon 2008 dus mocht je Nothon 2008 hebben,weet je waarom dat komt. Over het algemeen kan Hyves nauwelijks de aantallen van mensen aan die er tegelijk op willen,dus in dit geval...Geduld is een schone zaak!

Bedankt voor je reactie:thumb:

Hyves wordt traag bij mensen met:
* IE7 + Norton Internet Security 2007 of lager (altijd)
* IE7 + Norton Internet Security 2008 of Norton 360 V1, met phishing protection AAN

Symantec, fabrikant van Norton, onderkent het probleem.

Zo is het te verhelpen:
1) Phishing protection uitzetten als je Norton 360 V1 of NIS 2008 of lager hebt. Je bent dan nog beschermd door de Internet Explorer 7 phishing filter.
2) Andere browser gebruiken (bijvoorbeeld Mozilla Firefox). Daar wordt de phishing toolbar niet gebruikt.
3) Upgraden naar Norton 360 v2 of Norton Internet Security 2009 (afhankelijk van wat je nu hebt geinstalleerd). Upgraden is gratis voor mensen met een geldig abonnement bij Norton (als je bijvoorbeeld virusupdates e.d. binnen kan halen). Bovendien schijnt NIS 2009 een stuk sneller te zijn dan NIS 2008.

Als je de Nederlandse versie hebt, klik hier om te upgraden.
Als je de Engelse versie hebt, klik hier om te upgraden.

Als je niet precies weet welk versienummer (jaartal) je hebt, klik dan op 'Hoe vind ik mijn versie?' op bovenstaande upgrade-links.

Zoals gezegd erkent Symantec het probleem, en geeft aan dat klanten die er last van hebben contact met hun helpdesk kunnen opnemen. Wellicht krijgt het dan ook een hogere prioriteit bij hun. Ga hiervoor naar: *link*

Kies je product en op de volgende pagina (Ondersteuning van technische problemen), klik op "Contact opnemen met een ondersteuningsmedewerker van Symantec". Vervolgens kan je bellen (normaal nummer, geen extra kosten) of chatten. Ook als de wachttijd overigens 30 minuten zou zijn, word je soms direct doorverbonden (zoals ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan