Opstarten in 5 minuten!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Zomaar en opeens duurt het nadat masters en slaves zijn gedetecteerd wel 5 minuten voordat het opstarten voortzet. Tweemaal Win XP pro eraf en erop gezet ( NTFS) Ook Bios vernieuwd, maar het probleem blijft. Ook virus en spyware gecheckt... wie herkent dit probleem?? en wie weet de oplossing????

groetem elbert kok

Lijkt me iets van kapotte hardware.

Je kunt dat testen door zoveel mogelijk kaarten eruit te halen en dan steeds weer op te starten. Iedere keer een kaartje erbij en kijken wanneer het weer traag wordt.

Kan ook geheugen probleem zijn, als je meerdere bankjes hebt, dan 1 eruit halen en kijken of het dan sneller gaat.

Geheugen niet, want die check is dan al voorbij. En zonder videokaart kan je niet opstarten..die andere zijn gewoon intact.. ethernet modem en geluidskaart.
gr

elbert

Ze kunnen wel intact zijn op het oog, maar toch kunnen onderdelen het op den duur begeven.

Zonder videokaart werkt je pc inderdaad niet, maar de rest zou je tijdelijk kunnen verwijderen. Je kunt ook nog je cdrom spelers even loskoppelen.

Blijft hij langzaam, dan kun je dit in ieder geval uitsluiten.

Hoe warm worden je hd's? Kan je geloof ik controleren met Speedfan.

Tôen ik de usb stekker eruittrok van een usbhub ging het weer ok en helemaal toen de nw. gekochte bios erop stond, een aanrader, voor een andere pc ook gedaan, daar ook een veel snellere opstart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan