opstarten-- loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjge
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjge

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Opstarten leidt tot een zwart scherm. Ook in safe mode. Alleen "veilige modus met opstartprompt" geeft wat info: \windows\system32\drivers\crcdisk.sys is de laatste regel, dan verschijnt er "...een ogenblik geduld" en dan weer het zwarte scherm.

Als ik met de Recovery CD opstart, en herstellen (Startup Repair) geef, krijg ik "if you have recently attached a device...", nou, er hangt op het ogenblik nix aan. Bij diagnostics staat een heleboel, maar niets alarmerends, lijkt me. Het einde is "boot staus indicates that the OS booted successfully", maar dat is niet mijn perceptie.

Backup points en dat soort dingen zitten er niet op (het is niet mijn eigen PC).

Wat nu?

Yep. En het is een laptop, dus alle poorten zijn in zicht. Er zit niets aan. Ik heb zelfs WiFi uitgezet (stond aan).

Overigens heb ik inmiddels de eigenaar ervan overtuigd, dat hij de computer beter door de leverancier kan laten herinstalleren, er zit garantie op. Maar het blijft me natuurlijk intrigeren.

ik reageerde natuurlijk op dit bericht:
krijg je daarmee de melding "if you have recently attached a device..."?
En, nee, er is geen geheugen bijgeplaatst. Ook niet door de eigenaar, die weet niet eens dat er geheugen in zit...

Nou, uiteindelijk is de laptop gewoon teruggegaan naar de winkel-- er was tenslotte nog garantie op, dus het is zonde om dan zelf te gaan knutselen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan