Opstarten lukt niet MacBook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bdepoorter

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Tijdens het opstarten van mijn MacBook loopt de computer vast op het Apple logo.
Als ik in veilige modus probeer op te starten (shift inhouden na het opstart geluidje) krijg ik de volgende melding:

"You need to restart your computer. Hold down the power button for several seconds or press the restart button"

Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt, Bram

opstarten MacBook

Aangezien je een Macbook bezit wil dit zeggen dat je een recent toestel hebt en zal je zeker tercht kunnen bij de verkoper. Er bestaan nl. verschillende toetsencombinaties die, wanneer ingedrukt tijdens het opstarten, je toestel kunnen resetten (ik ken ze niet van buiten). Een tip: wanneer je toestel opnieuw werkt, download dan Superduper (gratis tot shareware, afhankelijk van de versie), een zeer eenvoudige en goede backup software die je toelaat vanop de backup op een externe HD (FiWi) op te starten igv problemen met je computer. Echt héél simpel. Succes,

Jan

Het is inderdaad een redelijk nieuw apparaat. Maar dacht dat het misschien eenvoudig was om op te lossen. Ik ga terug naar de verkoper.

Bedankt, Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan