opstarten lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
De pc van mijn dochter wil niet meer opstarten; dwz we komen wel in het menu waar de gebruiker kan worden aangeklikt, maar als we dat vervolgens doen dan komt er direct een scherm met de melding "u bent afgemeld" enz. Regelmatig geprobeerd opnieuw op te starten
. Lukt niet. Ook in de veilige modus lukt niet!

Zou wellicht iets te maken kunnen hebben met een melding die zij vanmiddag heeft gezien: "iemand probeert uw pc binnen te komen" of zoiets!

Wie heeft een idee hoe na het eerste beeld verder in het opstart menu te komen??

Gr Paul

Je kunt dus wel in de veilige modus komen.
Kies hier dan voor laatst werkende configuratie.

Hoi,

Hier staat de oplissing, onder Unable to logon to Windows after removing BlazeFind using a spyware removal utility?

Groet,

Mark.

Puppie; opstarten in veilige modus lukt niet!

Mark; ik zal proberen je tip te volgen.
Inmiddels wel al iets van die site geprint om eens rustig te bekijken.
Ik reageer zo speodig mogelijk als het is gelukt.
In ieder geval alvast bedankt voor de reactie

Sorry voor de enigszins late reactie. In verband met vakantie en andere belangrijkere zaken nog geen tijd gehad.
Nu inmiddels weer volop bezig het probleem op te lossen.
Het is niet gelukt met de info die ik had uitgeprint over de spyware utility remover.
Nu maar gestart met de boot cd-rom en de cd's met herstelgegevens.
't Is niet anders maar soms is dit misschien wel de beste manier. Gewoon maar opnieuw beginnen met een schoon systeem. Jammer van de bestanden die nu verloren gaan. Mijn dochter en ik ook hebben in ieder geval nu geleerd regelmatig back-up cd's te maken>

Ik beschouw mijn vraag dan ook nu als opgelost.

Groetjes en bedankt

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan