opstarten met 1 programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

koekjer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
hey hallo, ik heb een studio, maar heb mijn gewone pc laten crashen.. ik heb voorlopig geen geld voor een nieuwe, dus wil ik opnemen met mijn laptop. deze moet het aankunnen, zolang er verder niks meedraaid.. ik neem op met cubase, en zou graag willen weten hoe ik mijn laptop opstart en alleen dit programma laat draaien als ik wil opnemen, maar als ik mijn laptop gewoon wil gebruiken, dat ik hem dan kan omzetten ofzo, opnieuw opstarten of iets, en dat ik dan gewoon vista normaal laat draaien.
ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel, het is een beetje moeilijk uit te leggen..

maar in ieder geval bedankt alvast,
groetjes koekje

Laatst bewerkt:
Maak gewoon twee gebruikers aan, pas de tweede gebruiker zo aan, dat er tijdens het aanmelden van deze gebruiker geen programma's gestart worden, alleen diegene die je wilt.

ok doe ik, maar hoe stel ik in dat hij dan alleen dat programma opstart, en verder helemaal niks? ook geen internet en alles?

Dit kan met "MSconfig"
ga naar start>uitvoeren> en type msconfig. hier kan je alle opstartende programma's uitschakelen.
Ik weet niet of dit dan eigenlijk voor alle accounts veranderd wordt.

Wat miischien nog makkelijker is, een DUAL boot systeem maken, dus twee maal windows installeren, één voor normaal gebruik, en die ander voor je cubase.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan