Opstarten met Administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo ,

Met het omzeilen van wachtwoord en welkomstscherm vanWindows start mijn computer nu op als Administrator. Laat mij nader verklaren: de computer start nu op met het scherm van Windows , dus geen aanmeldingsscherm van Windows of wachtwoord in geven maar de inhoud van mijn bureaublad is helemaal anders. Mijn programma's zijn verdwenen , geen snelkoppelingen meer , OE is leeg en Kim Clijsters als achtergrond figuur is verdwenen.
Om nu naar mijn vroegere situatie te gaan moet ik de computer Afsluiten , dan komt het scherm van Windows afsluiten waar in staat :Administrator afmelden. Ik klik daar op OK en dan komt het scherm : Aanmelden bij Windows waar achter Gebruikersnaam weer Administrator staat. Als ik nu die Administrator vervang door mijn naam Peustjens Theo en ik klik op Ok krijg ik mijn vroeger bureaublad terug met al mijn programma's en snelkoppelingen en Kim Clijsters als achtergrond figuur. Waar zit hier de fout ?

Theodore

Verwijder je Administrator account, dus niet je eigen account. Nu wordt windows wel gedwongen op met jou settings in te loggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan