Opstarten met bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Als ik Word (2000) opstart dan wordt meteen een bestand geopend. Dit is een bestand met tekst (ooit eens gemaakt) en heet Document 1, net of het nog moet worden opgeslagen. Het is bovendien een bestand wat ik nergens kan vinden.

Verder is het zo dat als ik een nieuw leeg document opstart (via icoontje) hetzelfde bestand verschijnt, maar nu Document 2 heet.

Wat moet ik doen om weer met een "echt" nieuw leeg document te beginnen?

Hoor graag en alvast bedankt voor het meedenken.

Ik probeer eerst maar simpel: al gekeken in Alle programma's, Opstarten?
En Start, Uitvoeren, type msconfig, OK. Naar tab Opstarten. Staat daar een exe-file van Word tussen?

Kijk in Word bij Extra/opties op het tabblad bestandslocaties in welke map je gebruikers sjablonen staan. Sluit Word af en ga in verkenner naar deze map (als je die niet ziet moet je er voor zorgen dat windows verborgen mappen weergeeft). Gooi vervolgens in deze map het besatnd normal.dot (slabloon) weg. Start daarna word opnieuw op dan maakt word een nieuwe aan die standaard is.

Hoi,

... ofwel, variant op die van Wim:

- zorg dat Word afgesloten is (je hoeft niet uit te zoeken welke de gebruikers-sjablonenmap is)
- klik op de START-knop en 'Zoeken...' > Alle bestanden of mappen
- zie bijlage voor de instellingen (klik op de optie 'Geavanceerde opties' om ook de overige mogelijkheden aan te vinken (zie Bijlage)
- Verwijder het bestand Normal.dot uit de map met jou gebruikersnaam.

Hierna start Word weer op met een 'schone' normal.dot als basissjabloon.

Bijlagen

• Normal.dot zoeken.JPG
    Normal.dot zoeken.JPG
    52,5 KB · Weergaven: 81
Het is weer voor de bakker!!!
Bedankt allemaal en tot een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan