opstarten met pp

Status
Niet open voor verdere reacties.

chocomel

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
hallo,
ik heb een vraagje over pp:
ik wil graag mijn pc in zijn geheel op laten starten met een specifieke presentatie maar weet niet hoe ik dit voor mekaar moet krijgen.
het is me wel gelukt om meteen pp op te laten starten maar het wil me niet lukken om meteen die ene presentatie te laten starten. Hoe kan ik dit instellen???
alvast bedankt

ja oke dat heb ik gedaan maar HOE krijg ik mijn pc zover om met die voorstelling op te starten????
ik bedoel welke instellingen moet ik wijzigen???

Laatst bewerkt:
Opslaan als .PPS (voorstelling) en die laten starten dmv een snelkoppeling in het menu start//-> opstarten :).

ja oke zover was ik ook gekomen maar ik wil het volgende:
als ik op de AAN knop van mijn pc druk wil ik dat ie meteen begint met presenteren. Is dit overigens wel mogelijk en zo ja hoe?
ja sorry hoor ik ben een beetje een pc analfabeet :rolleyes:

Dát is niet mogelijk.

Je moet altijd doos de BIOS heen en altijd Windows opstarten.
Wat je wel kunt doen is AAN-knop, bios en windows gaan al automatisch, automatisch aanmelden en PPS automatisch laten starten.

0je thanx het is me inmiddels al gelukt. vraag me niet hoe maar het is met een beetje geluk/geklooi allemaal goed gekomen. Geweldig toch die computers?! hahaha

Wat jij vraagt, aan en POEF, kan simpelweg niet. Dus vraag ik me toch af hoe je dát geflikt hebt.

als je antwoord hebt gekregen op je vraag en het is daarmee klaar, zou je dan aan willen geven dat de vraag is opgelost, dat is makkelijker voor je mede-forummers....

groeten tha vink

dat zeg ik; het is opgelost. Dit betekend niet dat ik daarmee zeg dat het gelukt is om me pc op te laten starten met die presentatie, maar ik wilde zeggen dat het probleem voor mij is opgelost door een beetje te stoeien met programma'tjes die ik kreeg van mijn collega maar het is opgelost....

Wat hij bedoel is dat je de status van de vraag moet aanpassen:

Status van de vraag :
Vraag is opgelost
Vraag is niet opgelost

zou het ook niet lukken als je 'm opslaat als .PPS en 'm dan in "msconfig" bij opstarten zet??

Geplaatst door Erwin01
zou het ook niet lukken als je 'm opslaat als .PPS en 'm dan in "msconfig" bij opstarten zet??

als ik op de AAN knop van mijn pc druk wil ik dat ie meteen begint met presenteren.

Dan nog moeten zowel BIOS als WINDOWS geladen zijn. En dát is dan niet zo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan