opstarten mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

docowebmasters

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2001
Berichten
152
als mijn pc is opgestart en ik klik op het icoontje(op het buroblad) op MIJN COMPUTERdan duurt het heel erg lang(zie dan het lampje van zoeken) voordat de iconen verschijnen van c schijf d schijf enz
voorheen had ik hier geen last van,hoe kan ik dit oplossen
wie,o wie kan mij helpen
bijvoorbaat dank
 
Geplaatst door docowebmasters
als mijn pc is opgestart en ik klik op het icoontje(op het buroblad) op MIJN COMPUTERdan duurt het heel erg lang(zie dan het lampje van zoeken) voordat de iconen verschijnen van c schijf d schijf enz
voorheen had ik hier geen last van,hoe kan ik dit oplossen
wie,o wie kan mij helpen
bijvoorbaat dank

Helaas dat heb ik gedaan maar het blijft gewoon zo doorgaan,ik heb helemaal niets veranderd,ik heb zelfs al systeemherstel uitgevoerd,en het werkt gewoon niet zoals het behoort,aslvast bedankt voor de medewerking
 
Heb je misschien een nieuw progr. geinstalleerd, en heb je als op virus of spyware gescaned.
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een virusscanner/firewall op je pc gezet? Dat geeft n.l. veel verschil.

Heb je de indruk dat het opstarten in geheel langzaam gaat? Ik bedoel voordat je het Windows logo b.v. ziet?
Neem de volgende keer de tijd eens op van de opstart naar een compleet bureaublad. Nu is het wat vaag.

Kijk eens of je geheugen nog wel op volle sterkte draait.
Of, als er laatst in de kast iets is gewijzigd.......druk de geheugenreepjes eens goed aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan