Opstarten na het installeren van Win XP SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

N-Freak

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Help!

Ik heb net Win XP SP2 geinstalleerd voor Home NL.

Alles ging goed, geen problemen gehad.

Alleen heb ik nu wel een klein probleem.

Ik start redelijk snel op, maar dan kom ik in windows en gaat windows alle programma's opstarten. Dat duurt enorm lang. Voorheen kon ik in 20 seconden me pc opstarten en al lekker op internet zitten.
Heb al gedefragmenteerd, maar det hielp ook niet.
Er gaat dus niets fout het duurt alleen heel erg lang.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik ben er achter gekomen dat het door Norton komt.

Alles start nu snel op, moet alleen lang wachten op Norton. Weet nog niet hoe ik dat oplos.

Ik heb het probleem gevonden. Om het op te lossen moest ik Norton Internet Security 2004 opnieuw installeren.

Het ging COMPLEET de mist in.

Had hem opnieuw geinstalleerd deed live update het niet.

Na 3 keer opnieuw installeren en systeem herstel een paar keer gebruikt te hebben doet hij het weer.

Alleen nu willen de URL-Updates niet installeren met live update.

Zegt de hulp van symantec dat ik weer opnieuw moet installeren.
Dat heb ik gedaan, maar dat werkt niet.

Ook de "downloads" map leeghalen wat symantec ook aanbeveeld werkt niet.

Ik ben nu zo bang dat ik mijn PC weer opnieuw moet installeren of iets in die zin.

Kan iemand mij helpen!!

Wat een rampenproduct is dat Norton toch :(

Als je Norton nogmaals verwijderd, kijk daarna met 'zoeken in allle bestanden en mappen" naar norton. Alles wat gevonden wordt weggooien. Ga daarna naar de reg-editor: start/uitvoeren, type in: regedit. Selecteer dan op 'deze computer' dan op 'bewerken' dan op 'zoeken' en typ dan weer norton in, je zult versteld staan van de rotzooi die norton heeft achtergelaten. Verwijder alle norton sleutels en probeer het dan nog eens opnieuw.

Laatst bewerkt:
Hmm dit probleem had ik dus ook, heeft idd met norton producten te maken, heb uiteindelijk maar slipstreamed install gedaan want hij bleef maar traag :(

Norton omwisselen voor bijvoorbeeld AVG: gratis en goed en geen gedonder.

Ik heb dus 70 euro voor niets betaald.

Het heeft altijd goed gewerkt.

(moest SP2 hebben.)

Alleen nu krijg ik af en toe fouten van norton en in live update kan ik iets niet installeren.

Heb ik weer.

En even voor de duidelijkheid.
Ik heb Norton Internet Security 2004.

Laatst bewerkt:
"Ik heb dus 70 euro voor niets betaald".

Dat durf ik niet te zeggen. Maar misschien kun je beter op de Norton site zoeken naar wat er mogelijk mis is gegaan of gaat.

Heb ik gedaan.

Het probleem zat hem in Norton WMI

Dat zorgde dat Norton met SP2 "zou werken". Maar dat zorgde alleen maar voor problemen.

Om het te verwijderen moest je heel Internet Securitu opnieuw installeren. En dat is ook niet goed gegaan.

Dan terugbrengen naar de winkel: ondeugelijke producten hoef je niet te accepteren. Of het lukt is een tweede, maar de moeite van het proberen waard.

Ik heb het al een half jaar, dat nemen ze volgens mij niet meer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan