Opstarten nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Hallo,

Op mijn laptop staat windows 7 en ik heb nod32 4.0 geinstalleerd, maar bij het opstarten start nod32 niet op.
Hoe kan ik hem zo instellen dat hij bij het opstarten van de laptop ook nod32 opstart.


Alvast bedankt voor de reacties
 
Normaal start hij automatisch mee op of je moet zelf hebben aangegeven tijdens de installatie dat hij dat niet mag.
Start hem op via alle programma's en kijk bij de instellingen (system setup o.i.d.)
 
Laatst bewerkt:
Start > Uitvoeren > "msconfig" > dan bij opstarten kijken of daar NOD tussenstaat ( en uiteraard aangevinkt ) Zo niet of "aanvinken" en toepassen. Of verder informeren:thumb:
 
Het pictogram staat gewoon onder de knop" verborgen pictogrammen weergeven". Hier in kun je ook verder configureren.
Gr,
een nod gebruiker:thumb:
 
Het pictogram staat gewoon onder de knop" verborgen pictogrammen weergeven". Hier in kun je ook verder configureren.
Gr,
een nod gebruiker:thumb:

Als je een ding niet moet doen is het pictogram van je antivirussoftware en evt. firewall verbergen.Heb in het verleden pc's onderhanden gehad waar ook het picto van verborgen was en waar al een jaar een rood kruis op stond omdat de software al zolang verlopen was en de mensen zich maar afvragen waarom ze zoveel problemen met hun pc hebben als al een jaar lang alles wagenwijd openstaat. (ook Nodgebruiker) De meeste thuisgebruikers krijgen een trialversie op hun nieuwe pc en verdiepen zich er helemaal niet in(kijken er nooit meer naar om)
 
Laatst bewerkt:
typ bij uitvoeren: msconfig

en kijk of je hem daar hebt aangevinkt.

Anders moet je eerst de verborgen bestanden laten weergeven(dat doe je door: Organiseren, Map en Zoekopties, tabblad weergave, dan het 4de hokje het vinkje weghalen en bij het tweede mapje:verborgen bestanden, moet je het rondje in het eerste rondje hebben.)
nadat je dat gedaan hebt ga je naar: je hardeschijf, programdata, microsoft, windows, menu start, programma's, opstarten.
in die map zet je gewoon een snelkoppeling van je NOD.

Dan start ie wel op.:D

ps. wel even weer je verborgen bestanden hierna weer laten verdwijen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan