opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
:oHallo,Als ik mijn pc opstart blijf hij hangen bij het bios opstartscherm .Dan kan ik kiezen uit press F1 to continue ,DEL to enter setup.Moet dus elke keer F1 indrukken om verder te booten.Waar ook waar moet ik zijn in het bios om te te wijzigen??Het mb is een msi k7n2 delta2 en bios awardbios v6.00pg.Ik hoop op een antwoord.:o

Heb je misschien één of andere rare optie in de BIOS aangezien dat dit gebeurt?
Controleer dat even.

Mvg,
Robert

Hoi,

Zet je elke keer als je de pc afgesloten hebt de schakelaar van een verlengsnoer om (of iets anders)? Zo ja, dan kan de batterij van het moederbord leeg zijn.

Hallo
Over de batterij.Ik heb hem uit het mb gehaald en 10 gewacht,erin gezet en de tijd in het bios goedgezet.Laten opstarten met natuurlijk eerst f1 indrukken.De tijd op mijn bureaublad loopt gewoon mee.Niets mis mee denk ik. De comp start ook uit zijn eigen op??BATTERIJ????

:thumb::thumb:Ik ben erachter wat het probleem is.Met het verwisselen van computerkast heb ik de floppy drive achterwegen gelaten.Moest in het bios op de eerste pagina ,standard cmos features,En dan,halt on op no errors zetten.:thumb::thumb:
Ik zitten googelen en kwam dit probleem meer tegen.Bedankt iedergeval dat jullie meegedacht hebben op dit probleem.Ik ben eruit en de vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan