opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Goeiemorgen. Als ik pc aan zet dan krijg ik het scherm met ,veilige modus, veilige modus met netwerkverbindingen enz.enz.. Dit blijft hij maar herhalen. Het maakt niet uit of ik hem normaal opstart of in de veilige modus. Hij start gewoon niet op. Wie herkent dit probleem...

:confused: Hmmm B.B. is al lang online maar het is hoogwaarschijnlijk dat hij nu buiten sneeuw ruimt weg ....:)
En ...volgens mij hier is een mooie stap-voor-stap, microsoft oplossing voor die zijn probleem ... >>> http://support.microsoft.com/kb/306615/nl

Laatst bewerkt:
Dan verplaats ik de topic naar de Windows Xp afdeling.

Probeer eens met de windows xp cd op te starten en dan voor herstel te kiezen. (niet opnieuw installeren dus!)

Dan gaat het snel ophouden vrees ik. Welke versie van XP gaat het precies om?

Kies uit dat menu wat je krijgt: laatst bekende config kiezen (last know config) dikke kans dat hij dan werkt

Ik krijg alleen het scherm met de keuze uit ;;veilige modus-veilige modus met netwerkmogelijkheden-opdrachtprompt- windows normaal starten. Hij doet het bij geen van alle.Ik krijg steeds weer de zelfde site. Hij start steeds uit zich zelf op.Nou ben ik een leek op het gebied van computers,maar ik leer er steeds weer dingetjes erbij

je krijgt steeds dezelfde site? kom je nu wel of niet in windows? bedoel je met "site" toevallig een blauw scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan