opstarten prog laptop toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
er worden veel dingen van toshiba zelf mee opgestart ,nu is mijn vraag wat kun je hiervan uitvinken?en wat kun je met de dingen waar :machine run: achter staat?

Als je naar "start"--"UItvoeren"--typ daar "msconfig"---enter,Tabblad opstarten,daar kun je alles uitschakelen,zou wel bijv een virusscanner aan laten staan!

Als je naar "start"--"UItvoeren"--typ daar "msconfig"---enter,Tabblad opstarten,daar kun je alles uitschakelen,zou wel bijv een virusscanner aan laten staan!

dus echt alle dingen van toshiba kunnen uit?en zoals gmail kan k aan laten staan?die word geopend bij opstarten,maar stat alleen maar alles uitvinken ja ,dus kan k mijn scan ook niet aan laten staan toch?misschien bekijk ik dat verkeerd?maar dacht of uit of alles aan

Je kan alles uitschakelen zonder problemen,maar het is natuurlijk wel verstandig om de virusscanner aan te laten staan,G-mail kun je ook uitschakelen hoor!
Als je mail gaat ophalen wordt deze weer geopend!

Je kan alles uitschakelen zonder problemen,maar het is natuurlijk wel verstandig om de virusscanner aan te laten staan,G-mail kun je ook uitschakelen hoor!
Als je mail gaat ophalen wordt deze weer geopend!

heb het uitgevinkt uitgezonderd mijn virusscan ,maar java ??hoeft die ook niet aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan