opstarten programma???

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter928gts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
4
Hallo,

Sinds een tijdje heb ik het volgende:


Om de zoveel tijd komt onderaan in het blauwe balkje in de taakbalk iets wat er uitziet alsof er een programma op wil starten en na 1 seconde verdwijnt het weer.


Weet iemand hier wat het kan zijn en hoe ik het kan verwijderen?


Ik heb mijn XP al opnieuw geinstaleerd (moest ik toch doen) maar dat bleef gewoon doorgaan.


Als iemand mij kan helpen hoor ik het erg graag.

Groetjes,
Peter
 
En als je met je muis er over heen gaat

wat zie je als je je muis er overheen haalt ?

eric.
 
Daar heb ik geen tijd voor om met de muis overheen te gaan want dan is het weer weg.

Ik heb een keertje op zitten wachten en geprobeert aan te klikken maar dan gebeurt er niets. Dat is het probleem. het gaag zo snel dat ik het niet eens aan kan klikken.

Peter
 
Daar heb ik geen tijd voor om met de muis overheen te gaan want dan is het weer weg.

Ik heb een keertje op zitten wachten en geprobeert aan te klikken maar dan gebeurt er niets. Dat is het probleem. het gaag zo snel dat ik het niet eens aan kan klikken.

Peter
 
Komt het niet door een pogramma wat je hebt draaien? Firefox doet dit soms, zonealarm ook etc etc..

Kun je niet zien wat er in het balkje staat wat tevoorschijn komt?
 
Geplaatst door Tarabass
Komt het niet door een pogramma wat je hebt draaien? Firefox doet dit soms, zonealarm ook etc etc..

Kun je niet zien wat er in het balkje staat wat tevoorschijn komt?


Dat weet ik niet. Er staat niets in get balkje wat tevoorschijn komt. Aleen een lege venstertje aan de linker kant waar altijd het (mapje, tekentje van E van Explorer, enz...).

Ik kan het ook niet aanklikken das nou het probleem.


Peter
 
Ik denk dat het niets ernstigs is. Waarschijnlijk heb je in de laatste periode een programma gedownload die dit soms doet. Is dat zo? Het progje vernieuwd dan zeg maar het cache-geheugen. Zolang het niet irritant is of zwaar belastend voor de pc zou ik er niets aan doen.

Je weet zeker dat je pc spyware-vrij is en er geen virussen op je pc staan? Dan zou ik me nergens druk over maken..

Wil je er persé van af dan zou je moeten weten welk progje dit doet maar dat wordt moeilijk als je het niet kan lezen ofzo. Als je weet welk progje dit doet, dan zou je het misschien in de opties op kunnen lossen al is het geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan