Opstarten-Sluiten-Opstarten-Sluiten-etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Mijn computer doet niets anders dan opstarten en sluiten en daarna direct weer opstarten om weer te sluiten. Alleen door de voeding van de PC te verwijderen wordt deze loop onderbroken.
Ik krijg bij het opnieuw opstarten wel keuze om de pc op verschillende manieren op te start. Maar alle opties reageren het zelfde en blijven in de loop van opstarten en sluiten hangen.
Kan iemand mij vertellen wat hier gebeurd en hoe ik dit probleem kan oplossen?

waarschijnlijk zijn er een paar systeembestanden kapot daar lijkt het op.

Krijg je geen meldingen zodra hij weer opnieuw gaat opstarten? foutmelding o.i.d.?

misschien is de boot. file kapot.
dat wordt herstelmodus,....instructies kun je daarvoor vinden op de website van microsoft

Bij de keuze tussen opstarten in "normaal opstarten", "veilige modus", etc... kreeg ik een melding dat de stroom verbroken was. Of zoiets. Maar dit komt omdat ik de pc toch op de een of andere manier uit moest zetten.
Telkens werd er wel een bgin gemaakt om windows op te starten, maar hij komt niet zover dat ik een startknop of een foutmelding krijg te zien.

Vandaag krijg ik niks meer op mijn scherm. Deze blijft op zwart. Ik probeer er een ander scherm op aan te sluiten, maar dit kan ff duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan