opstarten stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertroos

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Berichten
19
bij het opstarten van mijn PC (Packard Bell) loopt er iets fout. Wanneer het opstarten stopt, staat het volgende op het scherm: Press Ctrl + A to run advanceware utility
Advansys PCI Ultra Bus Host Adapter found at I/O Address 0xDEOO
ID#3: Traxdata CDR4120 5.0J
ID#7: Advansys Ultra CSI PCI Bus Host Adapter
Hieronder blijft de cursor gewoon knipperen en er gebeurt niets meer
 
Hoi Bert,

Als het goed is heb je bij je Packerd Bell een herstel diskette gekregen. Met deze diskette kun je je pc weer herstellen zoals je de pc hebt gekregen.
Ik vermoed namelijk dat je drivers of software hebt geinstalleerd die je bios instellingen veranderen. En dat moet je nu juist niet doen bij Packerd Bell.
Ik kan het ook mis hebben natuurlijk, de vraag is alleen dan of je kunt vertellen wat je op je pc als laatst hebt gedaan voordat deze opstart problemen kwamen?

succes
 
Hoi FO,

Als laatste is er Formule 1 '98 op gespeeld. Alle huidige software staat er al maanden op zonder dat er iets misging. Als ik de hersteldiskette gebruik, moet ik dan alle software opnieuw installeren?
 
als je de herstel diskette gebruikt moet je alles opnieuw installeren wat je zelf erop hebt geinstalleerd ja. De hersteldiskette installeerd alles erop wat erop stond toen je de pc thuis kreeg.Dus alle spellen bijvoorbeeld wat jij erop hebt geinstalleerd etc.
Je begint eigenlijk met een schone windows versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan