Opstarten URL´s vanuit een email

Status
Niet open voor verdere reacties.

sappas

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Als ik een email ontvang en daar staat een verwijzing in naar een internetadres dan
kan ik dat adres niet opstarten.
Ik kan het aanklikken maar internet wordt niet opgestart.

Normaal werk ik met een tower pc en daar ontvang ik ook steeds mijn post.
Aangezien mijn tower pc defect is ontvang ik ik mijn emails nu via mijn notebook en daar konstateer ik voor het eerst dat ik vanuit een email geen verwijzing naar internet kan opstarten.

Het zal vermoedelijk te maken hebben met de instelling van Outlook Express maar kan het niet zo snel vinden.

Kan iemand mij hiermee helpen.

Groetjes,

Sappas

In OE, IE won't respond to a Hyperlink

Go to Start/Run and type in: regsvr32 urlmon.dll. Then go to: IE/Tools/Internet Options/Programs/Reset Web Settings.
Go to Start/Run and type in: regsvr32 actxprxy.dll and then repeat the process for regsvr32 shdocvw.dll.

Check your settings here:

Windows Explorer/Tools/Folder Options/File Types. Highlight URL:HyperText Transfer Protocol/Advanced/Edit. Under Application used to perform action it should read: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome

In OE, IE won't respond to a Hyperlink

Go to Start/Run and type in: regsvr32 urlmon.dll. Then go to: IE/Tools/Internet Options/Programs/Reset Web Settings.
Go to Start/Run and type in: regsvr32 actxprxy.dll and then repeat the process for regsvr32 shdocvw.dll.

Check your settings here:

Windows Explorer/Tools/Folder Options/File Types. Highlight URL:HyperText Transfer Protocol/Advanced/Edit. Under Application used to perform action it should read: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome
Bedankt het werkt weer perfect.

Hoe komt het dat deze instelling niet goed stond?

Groetjes,

Sappas

zou het niet weten.
had dit hier ook een tijd terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan