opstarten van spellen of programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinert

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
nu maar hopen dat ik in het goeie sectie zit :o

mijn vraag is als volgt. ik was een poos terug een spel aan het spelen die ik regelmatig vaker gespeeld genaamd silkroad. opeens tijden het spel kreeg ik ontzettende lag en liep de spel bij mij vast. ik heb toen de pc gereboot. ik wou toen weer op het spel klikken maar er gebeurde niks. ik kan dubbelklikken wat ik wil maar hij laad niet. toen dacht ik nouw jah ff mischien herinstalleren. dus ik heb spel van de pc afgegooid opnieuw gedownload toen ik wou dubbelklikken op het installatieprogramma gebeurde er weer niks weer heel veel gedubbelklikt maar startte gewoon niet op. ik heb later weer een spel gedownload die wou toen wel installeren maar toen dat klaar was drukte ik ook weer op het programma icoon en weer niks. hetzelfde is nu ook zo met een ander programma van. ik heb dus nu 2 programma's en 1 installatieprogramma op mijn desktop staan die het niet doen. Hoe kan dat? terwijl ze in het verleden wel gewoon deden

Doen alle programma's / spellen andere het verder wel?

Anders misschien iets van een exe fix, maar das vreemd wat andere doen het wel.

jah wat ik zover doet de rest het wel. maar wat is dan een exe fix en hoe gaat dat?

Dan is het denk ik niet nodig.

Bijna alle programma's en spellen gebruiken executables: .exe-bestanden.
Die informatie daarvoor, zit opgeslagen in het register van Windows en die informatie kan dan niet goed zijn, en kan dan weer goed worden gemaakt.

hoe moet ik dat dan doen? ik heb weinig verstand van dat soort dingen op dat gebied :o

ik heb precies gedaan zoals wat op die website staat maar ik vond geen enkele files32.vxd of iets dan ook wat met de pretty park virus te maken heeft. heel erg vreemd. ik heb dat gedaan maar het heeft helaas geen succes gehad er staat ook op die website dat ik dan een melding moet krijgen

Kan FILES32.VXD niet vinden. Dit programma is nodig om bestanden met de EXE-extensie te kunnen openen.
-of-
Pad naar programma is geen geldige Windows-toepassing.

maar ik krijg geen van beide meldingen op mijn pc. ik dubbelklik gewoon heel even het standaard zandlopertje en verder helemaal niks

Laatst bewerkt:
Kijk eens hier rij 12.
Die kan je downloaden door rechtsklik op de text en dan Koppeling opslaan als.
Dan dubbelklik op het .reg bestand en geef toestemming.

moet ik dan nog iets doen? ik heb dat gedaan maar merk nog geen verschil kan dat kloppen?

Je hebt het .reg bestand gedownload en opgeslagen, en toen dubbel geklikt en op Ja / OK geklikt om het aan het register toe te voegen?

jah hoor. gedownload en toen dubbelgeklikt en toen op ok geklikt, maar ik merkte toen geen verschil om eerlijk te zijn

Oke, dan gaan we een andere proberen.

Nog een vraagje: heb je mischien een keer, dat je het zomaar deed even snel, de programma's ( executables ) geblokkeerd met een anti-virusprogramma?

Ga weer naar die site en weer naar rij 12 en doe dan hetzelfde maar dan met de rechter.
Dus het reg-bestand wat in de rechterkolom staat downloaden.

dat zou best kunnen mijn virusprogramma is zo ingesteld dat ik voor veel handelingen mijn toestemming moet geven. ik zal die andere eens proberen.

trouwens bedankt voor je hulp tot nu toe. wardeer het zeer

Oke, ik help je graag:thumb:

Dan zijn er nu 2 dingen:

1) Even kijken binnen de instellingen van je anti-virusprogramma ( welke gebruik je eigenlijk? )
of er bepaalde executables / programma's zijn geblokkeerd.

2) De fix uit de rechterkolom.

die 2 heb ik geprobeerd maar wat ik zo ver kan zien heeft het geen effect gehad. ik gebruik zelf norton internet security :o

Heb je je pc daarna al een keer opnieuw opgestart?

- Doe dat eerst eens.

- Daarna, kon je iets vinden bij Norton Internet Security en dan bij Antivirus?
Op andere pc heb ik ook NIS, zal daar eens kijken of ik wat kan vinden aan instellingen.

ik zou niet weten wat ik daarbij moet zoeken ik zit te kijken maar ik kan niks vinden over programma's die geblokt zouden zijn of .exe blocks. maar dat opstarten had ik nog niet gedaan nee. zal ik even proberen

helaas het opstarten heeft niks geholpen. ik zou het nouw echt niet meer weten wat ik moet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan