Hallo allemaal!
Ik probeerde vanaf mijn diskette station te starten maar niks blijkt te helpen.
In de BIOS stond alles eerst op AUTO, maar dit heb ik aangepast.
Ik heb Floptical zowel op de primary ide master en slave geprobeerd maar dat helpt niet het zelfde deed ik met Secondary maar ook dat hielp ook niet.
Heb de kabels gecontroleerd maar die zijn correct aangesloten.
Kan het misschien aan de HHD liggen ? want die kan ik zowel met Auto en User niet vinden. vanaf CD starten lukt wel.
Verder kreeg ik deze melding bij al mijn probeersels
Boot Failure Insert BOOT diskette in A: Press any key when ready
Kan het aan de kabel liggen ? want ik heb 2 andere Floppy diskettes geprobeerd maar het zelfde effect.
Want de Floppy drive is zeker niet stuk want mijn stage "leraar" kreeg hem wel aan het praat, maar ik moet van hem het zelf oplossen maar ik heb geen flauw idee heb alles in mijn macht geprobeerd. Ik was er overigens niet bij toen mijn stage "leraar" aan het testen was, dus weet ik niet of hij wel of niet een nieuwe kabel gebruikt heeft.
Reparatie is al afgehandeld dus echt erachter komen lukt niet.
Alvast bedankt iedereen!
Ik probeerde vanaf mijn diskette station te starten maar niks blijkt te helpen.
In de BIOS stond alles eerst op AUTO, maar dit heb ik aangepast.
Ik heb Floptical zowel op de primary ide master en slave geprobeerd maar dat helpt niet het zelfde deed ik met Secondary maar ook dat hielp ook niet.
Heb de kabels gecontroleerd maar die zijn correct aangesloten.
Kan het misschien aan de HHD liggen ? want die kan ik zowel met Auto en User niet vinden. vanaf CD starten lukt wel.
Verder kreeg ik deze melding bij al mijn probeersels
Boot Failure Insert BOOT diskette in A: Press any key when ready
Kan het aan de kabel liggen ? want ik heb 2 andere Floppy diskettes geprobeerd maar het zelfde effect.
Want de Floppy drive is zeker niet stuk want mijn stage "leraar" kreeg hem wel aan het praat, maar ik moet van hem het zelf oplossen maar ik heb geen flauw idee heb alles in mijn macht geprobeerd. Ik was er overigens niet bij toen mijn stage "leraar" aan het testen was, dus weet ik niet of hij wel of niet een nieuwe kabel gebruikt heeft.
Reparatie is al afgehandeld dus echt erachter komen lukt niet.
Alvast bedankt iedereen!