Opstarten vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Hallo allemaal

Was ik weer, meeste problemen zijn inmiddels opgelost:thumb: Me c schijf is vergroot servicepack staat erop blijft 1 probleem over de pc gaat op de meest onvoorspelbare momenten gewoon ff uit en start op.

Dit kan weken tot maanden duren voor het gebeurt maar kan ook periodes zijn van een paar dagen achter elkaar meerdere malen per dag zoals nu weer.
Waar dit aan ligt weet ik niet geen koeler probleem in ieder geval nu heb ik zelf al tijd het idee dat dit aan me muis ligt, hahaha misschien wel hele domme gedachte of vraag maar zou dit kunnen???

Het valt mij namelijk op dat het altijd gebeurd wanneer ik of de muis beweeg of er mee klik waarom het dan soms wel maanden goedgaat weet ik ook niet hoor maar ik probeer te vinden wat het is.

Indien dit echt niet kan hoef ik geen nieuwe te kopen, ik dacht stel er zit een breukje in dat snoer kan die dan dit veroorzaken???

Als t allemaal onzin is wat ik zeg sorrie hahahah

Ik heb je andere topic doorgelezen en kom tot de conlusie dat het eindigt zonder oplossing, althans dat blijkt niet echt?

Als daar middels listige kunstgrepen het probleem is opgelost en je hebt een probleem zoals je dat nu beschrijft, kan dat aan zóvele dingen liggen.

Als apparaatbeheer geen apparaten vertoont met uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin én even een muisje lenen van iemand biedt ook geen soelaas, dan luidt mijn advies:

pak het ding onder de arm, breng 'm naar een lokale pc boer en voor €25 euro zal die Windows er geheel opnieuw opzetten.

Heb jij of iemand anders na de nieuwe Windows installatie, de moederbord drivers / chipsetdrivers wel geïnstalleerd? Dát zou namelijk óók de oorzaak kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor Uw antwoord, dit ga ik navragen aangezien ik dit niet zelf gedaan heb.

Danku

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan