Opstarten verkeerde gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myfelo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Hallo,

Ik hoop dat er hier iemand is die ons kan helpen. Nadat mijn dochter mijn laptop heeft "gebruikt" start hij niet goed meer op. In principe doet hij alles normaal, moet ik ook mijn ww invoeren om op te starten, maar vervolgens start hij een leeg buroblad op. Na de verkenner afgezocht te hebben blijkt het juiste buroblad, (dus eigenlijk mijn eigen buroblad wat hij hoort te tonen na het opstarten) ergens in de verkenner te staan onder mijn gebruikersaccount, en het beeldscherm wat hij opstart onder een ander gebruikersaccount. Oftewel, heeeeeeeeel vaag. Manlief heeft behoorlijk veel verstand van computers maar snapt hier echt helemaal niets van en begint ondertussen behoorlijk sjaggo te worden. :evil:

Onze noodkreet...wie weet er raad en heeft tips?????

Groetjes, Mar

Systeemherstel naar het moment van voor het dochterlief-gebruik zou wel eens wonderen kunnen verrichten.

Systeemherstel naar het moment van voor het dochterlief-gebruik zou wel eens wonderen kunnen verrichten.

Helaas niet...al geprobeerd. Als ik dat doe geeft hij aan dat er geen herstelpunt is. :( Ondanks dat die wel staan aangegeven in het kalendertje.

Om het hele verhaal nog vager te maken...opstarten doet het systeem ondertussen helemaal niet meer sinds dat manlief norton antivirus erop geinstalleerd heeft om te kijken of hij zo iets kon vinden.

We tobben rustig door...en anders toch maar format C :confused:

Veilige modus en dan één of meerdere accounts verwijderen én Norton verwijderen. Daarna opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan