Opstarten via schakelbord blokkeerd de zoekfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je levert een database zonder één enkel record in welke tabel dan ook. Logisch dat de Zoekfunctie dan niks doet.

Jammer dat er verder niemand is die wil/kan reageren, maar ik ben erg blij met iedere support.
Je kan het ook gewoon zeggen als je liever niet hebt dat ik er naar kijk. Dan steek ik mijn tijd in andere vragen...

Die functie/actie zou het echter ook moeten doen als er geen records in staan, je vindt dan alleen geen records.
Je kunt toch ook nep data ipv echt data erin zetten ipv een lege database aanleveren... dan staat er iig iets in....

Sorry, ik ben de draad nu even helemaal kwijt.
Ik had twee records toegevoegd.

Mij dank en sorry voor de overlast.

Vriendelijke groet,

(Draadje mag wel gesloten)

Laatst bewerkt:
André had die gegevens blijkbaar nog niet in de db staan die je waarschijnlijk hebt vervangen in de dropbox. Alleen zie je dat dan niet terug in het bericht, dus dan is het lastig om te zien dat er nu een andere database staat. De database in dit draadje heeft wél een werkende zoekfunctie, en ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen de formulieren. Overigens werkt de zoekfunctie perfect als je het formulier [1frmjongere] zelfstandig opent, dus het probleem wordt veroorzaakt doordat je dat formulier nu als subformulier gebruikt. En de macro kijkt (vermoed ik) niet naar een object op het subformulier maar naar het subformulier zelf. En daar kan je niet op zoeken.

Overigens heb je vandaag wel een klein lontje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan