opstarten Vista na plaatsen Gadget

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Na het plaatsen en gebruiken van een gadget in Vista zodat ik via een icoontje kan afsluiten, is mijn Vista laptop windows (x86) niet goed afgesloten, ging wel uit, echter bij opstraten komt geen icoon meer op bureaublad, alleen mijn windows verkenner staat open, kan geen taakbalk meer vinden, en niets werkt behalve de verkenner dus. kan wel alles openen vanuit deze verkenner, maar wil dus wel weer aan het werk ,met deez laptop
wat kan ik doen om dit te herstellen, zonder opnieuw te installeren?

Door systeemherstel uit te voeren naar gisteren of eergisteren.

Opstarten in de veilige modus en daar kiezen voor Windows opstarten met de 'laatst bekende goed werkende.etc.etc.' is ook een optie.,

Door systeemherstel uit te voeren naar gisteren of eergisteren.

Opstarten in de veilige modus en daar kiezen voor Windows opstarten met de 'laatst bekende goed werkende.etc.etc.' is ook een optie.,

die mogelijkheid krijg ik niet, alleen veilige modus, waarbij deze laatst bekende goed werkende niet bij zit (xp had dit wel, maar ik zie deze mogelijk op deze vista laptop niet staan) Als ik een recovery cd download (ERD Commander 2008 voor Vista), en ik gebruik deze ben ik dan alle data kwijt??

Laatst bewerkt:
Jawel, die mogelijkheid krijg je wel, alleen misschien is de zin anders geschreven.

Jawel, die mogelijkheid krijg je wel, alleen misschien is de zin anders geschreven.
ben nu alle data die belangrijk is op een ext HD aan het overhevelen, daarna zal ik het app nogmaals opstarten, alleen via een harde uit (via aan-knop) kan ik de laptop uitkrijgen zal hem daarna weer aanzetten zodat ik direct die melding krijg, neem dan weer contact op (!!??)

ben nu alle data die belangrijk is op een ext HD aan het overhevelen, daarna zal ik het app nogmaals opstarten, alleen via een harde uit (via aan-knop) kan ik de laptop uitkrijgen zal hem daarna weer aanzetten zodat ik direct die melding krijg, neem dan weer contact op (!!??)

Gedaan met het verplaatsen,
ik krijg bij een harde uit en aan, de volgende mededeling
Niet normaal afgesloten, bla bla,bla,bla dan opstarten in veilige modus, met netwerkmgl , met opdracht prompt, of normaal opstarten, maar de mededeling dat de vorige normaal werkende versie (oid) staat er helegaar niet bij. Als ik dan in veilige modus opstart komt ie weer op met de windows verkenner met voor de rest een prachtig zwart desktop screen

Laatst bewerkt:
heeft er iemand anders een oplosing voor dit toch een beetje dringend probleem, het begon met een plaatsing van een gadget deze en de laatste download en installatie van goole earth (die ik wel kon verwijderen via conf. scherm)

Kijk eens naar het plaatje.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    71,3 KB · Weergaven: 17
Kijk eens naar het plaatje.

Dit plaatje krijg ik niet op m'n laptop, het is een toshiba met oem Vista Home premium en een recoverycd, maar als ik deze gebruik ben ik alle data kwijt, doe ik dus liever niet, was net een beetje mijn eigen ding aan het doen met mappen e.d.
Toch vreemd dat ik dit niet te zien krijg
als ik een recovery cd gebruik van microsoft ben ik dan alle data kwijt?? zie plaatje

Bijlagen

• Final.jpg
    Final.jpg
    50,7 KB · Weergaven: 31
heb net de poster van het progr gemaild en hopelijk komt ie met een iets voor mij positiever antwoord, anders zit er niets anders op voor me om een nwe installatie te zetten

't is gelukt, die recovery cd werkte perfect, geen data verlies en hij doet 't

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan