Opstarten vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanh666

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Hallo,

Ik heb vista home premium op mijn pc ik had dat nu al een half jaar en nog nooit eerder problemen mee gehad.(bijna nooit dan)
Nu gaat hij opeens bij elke keer dat ik opstart de C:/ schijf controleren op consistentie. Geen iedee wat dat is. Maar dat duurd wel ee kwartier bijna. Ook kan ik het niet afbreken er staat druk op een toest om controle af te breken 10 9 8 7 ..... en ik rammen op mijn toetsenboord maar hij gaat gwn door. Iemand een iedee hoe ik de controle op consistentie weer uit krijg bij elke reboot.??
Het is voor het eerst gekomen toen ik de computer een keer had uitgedrukt......

Hoi,

Heb je het wel eens laten afmaken wat dan?

Modag

Ik vond een artikeltje over dit fenomeen, maar dan bij XP. Ik denk (het artikeltje lezende) dat die oorzaken ook voor Vista kunen gelden, Klik

Laatst bewerkt:
Nog geen van alles heeft gewerkt alleen de herstelconsole van vista kan ik niet vinden die is er niet denk ik......
En hij kan mijn schijven niet vinden maar ik denk dat dat komt omdat ik in raid 0 draai dan moet ik eerst stuurprogramma's laden....
Iemand nog iedeen?

PS tuurlijk laat ik hem dat afmaken anders start me comp niet op en kon ik ook geen vraag stellen hier :p

Hoi,

Sorry was mij niet duidelijk dat vista niet doorstartte .

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan