opstarten windows xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
hallo

Ik heb perongeluk mijn 2 e harde schijf windows geinstalleerd inplaats van allen formatteren ,,heb inmiddels geformateerd,alleen als ik het nu opstart vraagt hij welke windows ik wil gaan opstarten terwijl het leeg is !?

(gebruik wndows xp pro )
Hoe kon ik dat ook alweer verwijderen?

Heb het wel eens gedaan maar weet mijn god niet meer hoe ik dat gedaan had!!

msconfig ?of was dat het niet!?

Alvast erg bedankt!!

Mikey
 
hoi

ik zie daar 2 opties welke moet ik hebben en hoe kan je dat verwijderen er staat nergens dat je het kan verwijdern?

mikey
 
in kladblok laden dat boot.ini de verkeerde regel verwijderen,en opslaan
 
Je hebt XP Pro?

Zorg er dan voor dat je boot.ini er zo uitziet:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptOut
 
Of je gaat, en dat vind ik makkelijker....
start/uitvoeren/msconfig/bootini/opstartpaden controleren.
Dat pikt Windows de verkeerde er uit.
 
hoi

Ok dan erg bedankt ..opstartpaden !!het is gelukt ,,erg bedankt jongens voor jullie tijd ,,jullie zijn geweldig!!!:thumb:
 
michael.J zei:
Ok dan erg bedankt ..opstartpaden !!het is gelukt ,,erg bedankt jongens voor jullie tijd ,,jullie zijn geweldig!!!:thumb:

:eek:
We know, that's why we still love it here :thumb:.

Pas je de status van de vraag nog even aan?
 
Hm, ik ben nog steeds een meisje hoor! :p
 
hoi

O sorry Elisa ,dan heb ik niet goed opgelet ,mijn excuses!:eek:

Ik zal effe die doos van die router zoeken ,maar ik denk dat het niet met die router te maken heb!?,,alles lukt alleen geen beeld dus ik heb mijn twijfels dat het aan die router ligt! andersom gaat het wel dus!!?

Mikey
 
Ik denk dat het bovenstaande gedeeltelijk op een andere vraag slaat van je denk ik..... :D
 
hahahahaha ja ,,ik lig hier helemaal in een d:shocked: euk ,nee zo bedoelde ik het niet !!!ik moet effe op zolder kijken kan die doos niet vinden!!
 
Ja maar........deze thread ging over opstartpaden :p
 
Elisa ,je heb mij helemaal in de war gebracht!:( deze vraag was opgelost als je goed kijkt!!

Lekker vaag allemaal ,,ik d8 dat het over die webcam tread ging daar had ik ook wat problemen mee ! maar ja ,ok evengoed bedankt!!!:thumb: doei doei meid!!
 
Michael, je snapt het nog steeds niet maar ik ben geduldig :D
Je plaatste een bericht over een router in een thread over het opstartpad van Windows (Bootini)

Het volgende bericht moet je dus in een andere thread zetten en wel deze

Ik zal effe die doos van die router zoeken ,maar ik denk dat het niet met die router te maken heb!?,,alles lukt alleen geen beeld dus ik heb mijn twijfels dat het aan die router ligt! andersom gaat het wel dus!!?

Mikey
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry ,,heb nachtdienst gehad dus ,ben behoorlijk vaag bezig ,,denk daT IK effe dutje ga doen ,maar ik weet dat ik fout heb gezeten ,,maar goed !!

Mikey
 
't Is geen fout! Het gaat er alleen om dat je dat bericht nog op de goede plek zet, anders wordt het wel een rommeltje.

Slaapse!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan