ik heb een paar dagen geleden een nieuwe hd gekocht van 320gb want mijn oude van 40 gb gaf steeds een smart failure dus het werd tijd voor een nieuwe, ik heb dus die oude hd eruit gehaald en de nieuwe erin gezit. ik heb de jumpers,kabels en de bios allemaal goed gedaan, dat weet ik zeker. maar nu doe ik de instalatie cd van xp erin (de setup loopt wel gewoon) en dan moet ie nadat de bestanden zijn gekopieerd de compuer opnieuw opstarten.
dit doet ie dus zelf maar als ie dan opnieuw is opgestart gaf ie eerst steeds de error: schijffout. nu heb ik de hd een paar keer geformateerd en xp meerdere malen opnieuw geprobeerd te instaleren geeft ie nu de error : a disk read error ocured press alt+ctrl+del
en dan start de pc opnieuw op en het maakt niet hoe vaak ik dit doe, windows wil maar niet opstarten!!
aub hulp nodig en snel.
dit doet ie dus zelf maar als ie dan opnieuw is opgestart gaf ie eerst steeds de error: schijffout. nu heb ik de hd een paar keer geformateerd en xp meerdere malen opnieuw geprobeerd te instaleren geeft ie nu de error : a disk read error ocured press alt+ctrl+del
en dan start de pc opnieuw op en het maakt niet hoe vaak ik dit doe, windows wil maar niet opstarten!!
aub hulp nodig en snel.