opstarten xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Bij het opstarten van XP ,wat redelijk snel gebeurt,blijft hij zeker een minnuut hangen vooraleer hij messenger en norton antivirus heeft gestart.Dit nadat ik een demoversie van F-Secure Antivirus heb opgeladen.Deze demo is reeds verwijderd ,maar mijn probleem blijft.Wie kan mij helpen ?
 
Start > Uitvoeren > Msconfig > Opstarten en vink dan messenger en norton uit en laat je computer opnieuw opstarten
 
Wat je zou kunnen doen is naar de site van symantec gaan (www.symantec.com) en daar het programma symclean downloaden ( even in het zoekveld intypen ) en daarna runnen. Daarmee haal je alle oude norton dingen weg van je harde schijf. Wellicht dat het daarna beter gaat.
 
Geplaatst door erbicom2
Wat je zou kunnen doen is naar de site van symantec gaan (www.symantec.com) en daar het programma symclean downloaden ( even in het zoekveld intypen ) en daarna runnen. Daarmee haal je alle oude norton dingen weg van je harde schijf. Wellicht dat het daarna beter gaat.

Waarom een goede installatie van norton weghalen terwijl het probleem begonnen is nadat een demoversie van F-Secure Antivirus is geinstalleerd
 
Je hebt Bootvis wel op de correcte manier gedraaid, m.a.w. 2x draaien (next boot delay en als 'ie daarmee gereed is: optimize system, want pas NA deze 2e "run" wordt het e.e.a. geoptimaliseerd ?)
 
ik heb hetzelfde probleem, ik kan pas op het internet na een minuut...

als ie opstart, laden een aantal programmas wel, dan staat ie 'klaar', maar als ik op icoontje van internet klik, gebeurt er niets. dan na een minuut (of iets minder) begint ie te 'denken', gaat de floppy drive iets doen, en daarna kan ik wel op het internet...

ik heb nu ook norton antivirus in me opstarten, maar een tijdje terug nog niet, en toen had ik ook hetzelfde probleem....

bootvis heb ik geprobeerd. Eerste keer helpte het niets, tweede keer gaf ie een of andere time-out error bij de optimize functie...

:confused: :confused: :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan