opstarten zonder F1

Status
Niet open voor verdere reacties.

juvemaster

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hallo,

Ik zet mijn pc aan,ff wachten en dan moet ik steeds eerst op PRESS F1 TO CONTINUE klikken,m.a.w hij start niet op zoals het hoort.Kan ik die instellingen veranderen?

Dit geeft hij waarschijnlijk niet voor niets weer. Wat geeft hij voor foutmelding? Ik denk dat hij geen floppy of toetsenbord heeft gevonden, of iets wat er op lijkt.

// Robert G. ^^ zei:
Dit geeft hij waarschijnlijk niet voor niets weer. Wat geeft hij voor foutmelding? Ik denk dat hij geen floppy of toetsenbord heeft gevonden, of iets wat er op lijkt.

idd,vind geen toetsenbord,ik heb nl een logitech bluetooth toestenbord maar wil die blijkbaar niet installeren.

ik krijg dat zwart scherm met die witte letters,(je weet wel voordat de pc opstart),en dan staat er helemaal van onder press f1 to continue en als ik daarop klik ,start die pas op

juvemaster zei:
idd,vind geen toetsenbord,ik heb nl een logitech bluetooth toestenbord maar wil die blijkbaar niet installeren.

ik krijg dat zwart scherm met die witte letters,(je weet wel voordat de pc opstart),en dan staat er helemaal van onder press f1 to continue en als ik daarop klik ,start die pas op

Snap ik effe niet,doet het niet ,maar met F1 weer wel.Leg is uit??

Volgens mij kun je die Error-On-Keyboard ergens in je BIOS uitzetten.

Weet niet zeker of dat in alle BIOS'sen kan.

Het kan zijn dat hij namelijk je keyboard nog niet op tijd ziet vanwege BT

Laatst bewerkt:
bierens zei:
Volgens mij kun je die Error-On-Keyboard ergens in je BIOS uitzetten.

Weet niet zeker of dat in alle BIOS'sen kan.

Het kan zijn dat hij namelijk je keyboard nog niet op tijd ziet vanwege BT

Dit staat er op het zwart scherm:

ASUS A7N8X ACPI BIOS
Main processor AMD AHTLON 1250 MHZ

Memory testing: 524288K ok
Memory frequency is at 100MHZ dual channel mode

Primary master: Maxtor
Primary slave: None

Secondary master: Lite-on DVDRW LDW
Secondary slave: HL-DTLST-GCE 8483B 1.01

Floppy disk(s) fail (40)

Press F1 to continue,DEL enter SETUP

Draai de Brede grijze kabel op de Floppy drive maar om ,dan is het over.

BANDIT123 zei:
Draai de Brede grijze kabel op de Floppy drive maar om ,dan is het over.

Alvast bedankt voor je advies,maar de enige brede grijze kabel,( (5 a 6 cm) die ik kan veranderen is die wat naar de harde schijf gaat.En die kan je niet omdraaien omdat de pinnetjes dan niet meer passen.Voor de rest loopt er nog 1 smalle grijze kabel ca 2 cm.

In de kast kan je toch zien waar je Floppy drive zit,nu de grijze die daar opzit (2 cm)die moet je omdraaien,dat gaat echt wel.
(Doe nie anders)

BANDIT123 zei:
In de kast kan je toch zien waar je Floppy drive zit,nu de grijze die daar opzit (2 cm)die moet je omdraaien,dat gaat echt wel.
(Doe nie anders)

Sorry vriend,ik weet dat je het goed bedoeld,maar dit gaat helaas ook niet.Die floppy is dat is toch waar je je diskettes insteekt he? Zo ja,deze heb ik overgeplaatst naar mijn andere pc.

En daarom geeft hij dus die error je hebt geen floppy drive

Je zult in je bios moeten zoeken naar errors en dan de error van floppydrive uitzetten, ook kun je zoeken naar de floppydrive en deze in de bios gewoon uitzetten...

Bij de meest Bios instellingen op het eerste blad ;Halt On; ...No errors aanvingken.

bierens zei:
En daarom geeft hij dus die error je hebt geen floppy drive

Je zult in je bios moeten zoeken naar errors en dan de error van floppydrive uitzetten, ook kun je zoeken naar de floppydrive en deze in de bios gewoon uitzetten...

Heb het gevonden,start nu weer normaal op.Jullie zijn heel fel bedankt.Als ik jullie mss eens kan helpen????????????????????:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan