opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwingel

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
Hallo.

Sinds kort is mijn pc van pentium3 naar pentium4 getransformeerd en is er windows 2000 profecional op gezet.
Vroeger was het opstarten zo gebeurd maar nu duurt het een eeuwigheid (10 min). Ik dacht dat een pentium 4 snel zou zijn maar het tegendeel is waar.
Ik ben wel geen profesional op gebiet van computers en vraag daarom of dit wel normaal is.
Er is een nieuwe harde schijf, processor, netwerkkaart enz... ingezet.

Kan iemand mij helpen en zeggen waarom hij zo traag opstart a.u.b

Jef

Is het een schone installatie of heb je een image op de nieuwe pc gezet?
Wat start er allemaal mee op?

Ik heb er zelf nog niet veel opgezet omdat de pc sinds donderdag terug is maar ik vind hem verschrikkelijk traag tegenover mijn oude met win98.
Bij het opstarten krijg ik ook een blauw scherm en dat duurt eeuwen vooralleer dit weg is, volgens de verdeler is dit normaal omdat hij meer behandelingen moet doen als met win98.
Ik wil hier graag een uitdraai van msconfig, opstarten opzetten maar kan dit niet voor elkaar krijgen, anders kon je eens kijken wat er allemaal af mocht, kan je mij dit even uitleggen hoe ik dit doe.
Als ik op start/ uitvoeren/ msconfig w2k intik krijg ik te zien dat dit bestand niet gevonden kan worden of niet goed ingetikt is.

Graag een reactie a.u.b

Bedankt M@rio dit heb ik gevonden in een van de vragen hieronder beschreven maar hoe kan ik nu de gegevens van het (tabblad opstarten) hier krijgen zodat je kan zien wat er allemaal weg mag.

Geplaatst door Zwingel
Bedankt M@rio dit heb ik gevonden in een van de vragen hieronder beschreven maar hoe kan ik nu de gegevens van het (tabblad opstarten) hier krijgen zodat je kan zien wat er allemaal weg mag.
Dat kan je bijvoorbeeld met Snagit doen;
http://www.techsmith.com/download/snagitdefault.asp

Of met het knopje op je toetsenbord "prtscr"(print screen) en dan Paint openen en plakken.
Met Snagit kan je kleinere bestanden maken.
Dit is beter om je bijlage bij je bericht te kunnen zetten.

"Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar "
Bron; onder het intikveld voor je antwoorden.:p

Hier kan je lezen wat er wel en wat er niet uit mag.
http://www.pacs-portal.co.uk/startup_pages/startup_full.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan