opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

borgdiem

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
pc met windows 98 se start alleen op in veilige modus (soms) en kan dan de cd-romdrives niet vinden. Zegt dat i problemen heeft met windows.ini dat hij de bestanden bij een apparaat niet kan vinden. Ik kan dus de windows cd-rom niet gebruiken.
wat kan ik doen?
Borg

Opstarten met opstart diskette. Kiezen voor ondersteuning met cdrom en daarna de cd er in.

opstarten 2

opstarten met diskette geprobeerd,
krijg foutmelding bi-di.386 en een verhaal dat de pc een apparaatbestand niet kan vinden en hij gaat niet verder

Wel een goede opstartfloppy?
Download anders ff een "verse".
www.bootdisk.com

Opstarten vanaf de Win98(se) cd-rom moet ook kunnen.
Wil dat met je pc niet, dan zal je de opstart volgorde in het Bios moeten wijzigen.

vervolg

het gepruts heeft even stil gelegen en misschien moet ik de pc maar naar een reparateur brengen, want het lijkt mij erg ingewikkeld. De pc start niet op of alleen in veilige modus. Hij reageert niet op cd-rom drive of floppy drive bij opstarten. In veilige modus vind ik in verkenner alleen C-drive en A-drive. Ik weet niet wat ik dan verder moet doen. als het even kan wil ik nog wel wat dopcumenten saven van de harddisk, desnoods alleen het belangrijkste met diskettes. dat werkt wel.
Borg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan