Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik een computer met Windows Me en Xp er op. Je kan kiezen met en pijltje naar boven voor XP of Me. Ik heb nu een nieuw toetsenbord gekocht. Een Logitech Cordless Desktop Optical. Nu kon ik bij het oude toetsenbord wel de pijltjes gebruiken en dan enter. Maar bij het nieuwe toetsenbord niet. Hij blijft dan op Me staan en loopt na 25 sec. door. Dan werkt het perfekt. Alleen kan ik nu niet meer naar XP toe. Wie weet wat ik hieraan moet doen.
Met vr.gr. Joop
 
Ook niet met de Tab-toets om erheen te kunnen gaan?

Dennis.
 
staat je toetsenbord aangesloten op usb of ps/2? Als ie op usb staat moet je het eens op ps/2 proberen... en als dat niet werkt denk ik dat het komt door dat draadloze, dat de drivers samen met het besturingssysteem worden geladen, en daarvoor dus nog niet werkt...

Greetz,
Floris.
 
Ik heb alles gedaan, maar niets helpt. Wat ik wel heb gedaan is het oude toetsenbord gelijk met het nieuwe toetsenbord aansluiten. Nu kan ik wel met het oude botd switchen. Ik denk echt zelf dat het komt door de drivers van draadloos werken. Voor de rest werkt alles perfekt.

Joop
 
Als je het nieuwe bord op de ps/2 poort aansluit moet het werken.
usb werkt alleen als windows is geladen.
 
Heb ik ook gedaan als erste. Maar dan hangt de comp. voor dat de keuze bepaalt kan worden.
Joop
 
Ik neem aan dat je Logitech toetsenbord USB is, dan zal je in je bios USB legacy support aanmoeten zetten, dit is een soort DOS ondersteuning voor USB toetsenborden.
 
Alles staat goed zoals jullie hebben verteld. maar toch werkt het nog niet. Alles gat goed, behalve dat switchen van Me naar XP. Zet ik er een ander toetsenbord bij op de PS2 port dan werkt dat toetsenbord goed. Dus dan staan er 2 op.
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan