opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilona

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
iedere keer als ik een spel aanklik, start mijn computer opnieuw op. Ik heb XP , maar hij doet het niet bij elk spel

dat zomaar opnieuw opstarten doet hij nu ook wanner ik een spelletje wil downloaden(via een sinterklaassite) halverwege het downloadproces gaat de computer uit en start hij weer opnieuw op.:evil:

ik krijg nu een foutmelding dat er een stuurprogrammafout zit, waarschijnlijk door een installatie ergens van (geen idee wat ik zou hebben geinstalleerd) hebben jullie een idee welk stuurprogramma dit zou kunnen zijn?

ik krijg nu een foutmelding dat er een stuurprogrammafout zit, waarschijnlijk door een installatie ergens van (geen idee wat ik zou hebben geinstalleerd) hebben jullie een idee welk stuurprogramma dit zou kunnen zijn?

CURENT BUILD : 1.2r Tue Nov 27 19:19:30 2001 ##
[SYSTEM ] ## Debug features available : ##
[SYSTEM ] ## * trace_system : system messages ##
[SYSTEM ] ## * error_exit : throw errors ##
[SYSTEM ] ## * guard/unguard : TRY/CATCH mechanism ##
[SYSTEM ] ## * TRACE_ALLOCATIONS : Count memory allocations ##
[SYSTEM ] ## * CONF_USE_CPP_EXCEPTIONS : Enable C++ exception handling ##
[SYSTEM ] ### Deze melding kreeg ik via een log van Windows. kunnen jullie er wat mee?

is er niemand die mij kan helpen, of antwoord kan geven? Heb via windows nu ook een andere melding gekregen. stop:0x0000008E(0xc0000005,0x0000001D,0xF3F1ccc8,0x00000000):(

er is nog steeds niet gereageerd op mijn probleem. Heb drivers van grafische kaart al opnieuw gedownload en ook directX 9.0, want ik kreeg een melding dat gasf.dll verouderd was en problemen kon veroorzaken. maar niets helpt. HELP!!!!!!:evil:

voor ik de zware middelen inzet: doe eerst es een systeemherstel naar een datum waar de spelletjes wel nog werkten, ik denk dat het dan nu wel zou moeten werken:thumb:

heb alles geupload en opgeschoond. geupdate . ook norton en adaware gebruikt. en tot mijn verbazing werkt het weer. systeemherstel tot voor dit probleem wou niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan