opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik vind dat mijn comp er steeds langer over doet om op te starten.
Ik zou wel eens willen weten wat er allemaal opstart.
Ik zie het lampje op mijn comp heel lang flikkeren en ik zou dan wel eens willen weten
wat hij dan allemaal uitspookt??
e d w
 
start/uitvoeren en dan msconfig ingeven ,kijk dan eens bij tabblad opstarten
en als hij opgestart is doe dan eens ctrl-alt-del en kijk bij processen wat er allemaal draait
 
als ik bij service kijk dan staan er heel wat op met wordt uitgevoerd is dat normaal
en bij service staat alles aangevinkt ???
e d w
 
Gewoon alle programma's verwijderen uit de opstart lijst die je niet nodig hebt bij het opstarten en bij service waar zie je dat?

Grtz Freak;)

Edit: Ja een tablad, mijn pc start heel snel op en alles is aangevinkt dus niks aan doen:thumb:
 
Laatst bewerkt:
services vind je als volgt start>uitvoeren > msconfig>tabblad services.
Daar staat nog al wat waar dient dat voor en bij mij is alles aangevink is dat wel nodig?
Als ik opstart en ik kijk dan bij taak beheer op tabel processen en ik kijknaar cpu gebruik
dan geeft hij aan 50-80% en dat duurt dan zo 3 tot 5 minuten wat hij dan allemaal uitspookt weet ik niet ?
e d w
 
De Service moet allemaal angevinkt woorden. tenminste dat heb ik zo, en mijn pc start supersnel op. Ik dacht dat service nodig was om bepaalde programma's te draaien dus alles moet aangevinkt. Ga naar het tabblad opstarten staan er veel programma's, zo ja hoeveel?

Grtz Freak:)

Edit: Je krijgt Dat CPU Gebruik hoog als je een heleboel processen hebt bij het opstarten of er 1 of meer grote processen actief zijn :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Start--- Uitvoeren--- msconfig--- en dan boven in het schermpje van msconfig het tabblad: ''Opstarten''

Grtz Freak:rolleyes:
 
Bij opstarten staan er maar 5 aangevinkt
1 kav 2 jusched 3 msnsgs 4 adobe reader snel 5 spydoctor
De eerste is mijn virusscanner
de rest weet ik niet?
zijn die allemaal nodig ?
e d w
 
Laatst bewerkt:
msmsgs ofzo is Onnodig
en Adobe is ook onnodig
Spydoctor gebruik je dat vaak? En heb je het persee nodig met opstarten of hoeft die niet aan te staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan