opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexanderfidom

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Berichten
5
ik heb al een poosje een probleem namelijk dat als ik de computer opstar hij vastloopt als hij klaar is met opstarten als ik dan alt+ctrl+del doe (dit werkt wel) en ik sluit explorer af en opnieuw weer op dan doet hij het wel weer hier ben ik per toeval achter gekomen dit probleem heeft hij niet als ik niet ben aangesloten op een netwerk of internet ik heb trouwen een labtop het is geen groot probleem maar zou er wel graag wat aan willen doen en weten waar het vandaan komt
 
Kijk eens of je deze sleutel hebt, in het register.

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\RemoteComputer\NameSpace {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}


Kijk tevens eens of in onderstaande sleutel, of de waarde 1 is.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\DeleteRoamingCache
 
Welkom op HelpMij, alexanderfidom !

Ohw, wat leest dat vreselijk, zonder hoofdletters, komma's en punten! :shocked: Zou je vraag bijna overslaan.

Heb je al een virusscan gedaan? En een spywarescan?
Lijkt mij dat er een progje perse internet of netwerk verbinding wil hebben om fatsoenlijk te starten.

Of je laptop blijft eindeloos zoeken naar een netwerkverbinding "die er niet is".
Edit: Precies, zoiets als de tip van Lange Pier ;)
 
Laatst bewerkt:
Start, uitvoeren, regedit en dan even bladeren naar de volgende sleutel:
Heb je die? (Vraag 1 van Lange Pier)

HKey_Local_Machine \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ RemoteComputer \ NameSpace {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}


Kijk tevens eens of in onderstaande sleutel, of de waarde 1 is.

HKey_Local_Machine \ Software \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Klik op Winlogon
Kijk bij de sleutel "DeleteRoamingCache" en kijk of de waarde "1" is. (Vraag 2 van Lange Pier)
 
Nou, daar zit het probleem dus niet, heb je misschien ook nog gele uitroeptekens staan in configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer? denk het niet, want dan wil windows ook drivers hebben, toch maar even controleren.

Tevens zijn er nog 2 registersleutels die de boel kunnen vertragen, die hebben een waarde nodig van 00000000.

Bij
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system

de volgende sleutels,
SynchronousMachineGroupPolicy=dword:00000000
SynchronousUserGroupPolicy=dword:00000000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan