opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Hallo
Ik heb een vraag kan iemand mij advies geven over dat mijn windows xp af en toe bij het opstarten niet goed wil heel traag, hij blijf hangen in het welkoms venster en na een tijdje dan komt ie eindelijk op gang en dan pas het bureaublad compleet weer in zicht.
De PC is helemaal op virus en spyware gescant.
Ik heb een AMD athlon 64 3200+, 1 gb geheugen en 160 GB HD, en video nvidia geforce fx 5500 256mb tv out.
Alvast bedankt,
manno

Hallo
Bedankt voor de snelle reaktie, ik heb bootvis toegepast en ccleaner had ik al dus die heb ook nog maar een keer laten scannen.
Maar nou staat er in de bootvis map ook de drivers bij naam; zijn die al geinstalleerd of moet dat nog; maar verder bij het opstarten doet ie nou wel goed.
Alleen eerder ging het ook wel paar keer goed maar toch af en toe dat blijft hangen en traag opstart, ik hoop dat het nu goed is.
Vriendelijk bedankt,
manno

Heb je na Next Boot + Drivers Delay ook menu Trace voor de optie Optimize System gedaan.
Even bij google intikken winxp sneller opstarten en afsluiten intikken dan vindt je heel veel tips!

Hallo
Ja hoor dat heb ik allemaal uitgevoerd en hij start toch sneller dus ik denk dat het wel goed is nu.
Bedankt,
manno

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan