opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dehooibarg

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
hallo mensen,

mijn computer wil niet verder opstarten dan het Windows vista teken wat ik altijd op het begin krijgt met opstarten.
Tijdens het opstarten hoor ik ook steeds iets tikken in de computer kast.
Weet iemand misschien wat hier aan de hand is :confused:

alvast bedankt :thumb:

Diederik

De enige dingen die ik kan bedenken zijn dat je ventilator of je hardeschijf kapot is.
Misschien heeft iemand nog andere ideeën?

er stond alleen dat na die update de pc opnieuw moest worden op gestart gewoon gedaan en nu blijft die steeds staan bij de Windows teken

Wat was je laatste update dan, weet je het nog?

er stond alleen dat na die update de pc opnieuw moest worden op gestart gewoon gedaan en nu blijft die steeds staan bij de Windows teken

Oké. Ik baseerde het op die tikken die te horen zijn tijdens het opstarten. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard het tikt. Maar zo te zien aan deze reactie is het iets softwarematigs. ;)

en nu de belangrijke vraag natuurlijk ;) weet iemand hoe ik nu weer in Windows kan komen ?

Het eerste wat nu in mij opkomt is het systeem herstellen d.m.v. de installatiecd van windows Vista. Ik weet alleen niet zeker of je dan je gegevens in bijv. Mijn Documenten behoudt. Heb het zelf 1x moeten doen met windows XP maar dat is al een tijdje geleden. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan