Opstarten .

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozenburg

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2009
ik heb de computer volgesn my niet goed uitgedaan of stroom storing , want ik kryg dat bericht van computer normale modus , veilige modus , veilige modus met prompopdracht geen 1 doet het dn gaat die elke keer weer opnieuw opstarten en weer naar dt scherm . en ik heb niks geinstaleerd. ofzo ,
zou iemand het weten?

bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Checkdisk uitvoeren van een bootable cdtje als I have the password of ERD Commander. :thumb:

Onherstelbare Fout

Ik wil myn computer opnieuw instaleren nadat hy niet meer wou opstarten doodat hy heletyd bleef hangen op , dat scherm met veilige modus , veilige modus promptopdracht. en nu kreeg net toen hy windows wou instaleren een breicht :
Onherstelbare fout

er is een fout opgetreden waardoor de setup niet kan doorgaan

eén van de onderdelen die windows nodig heeft voor de instalatie kan niet worden geinstalleerd.

kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in het I/O - apparaat.

------

En dan in het logmap daarna stond :

Fout:
SXS.DLL: Syntaxisfout in het manifest - of beleidsbestand F:\1386\asms\10\MSFT/WINDOWS\GDIPLUS/GDIPLUS.MAN in regel 4.

Fout:
Installation Failed : F\1368\ams.ErroMessage: kan de opdracht niet uitvoeren door een Fout in I/O apparaat.

Onherstelbare Fout:

één van de onderdelen die windows nodig heeft voor de instalatie kan niet worden geinstaleerd.

--------

Kan iemand my helpen ?

By voorbaat dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan