opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeannetta11

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
goedemorgen,
Ik heb de volgende vraag aan u
Ik heb een Toshiba laptop met windows 8.1 waar ik zeer tevreden over ben ik heb hem nu ongeveer 2 jaar en alles ging altijd goed
maar nu sinds een week of 2 gaat het opstarten heel erg langzaam
ik heb de laptop terug gezet naar begin july met systeemherstel maar de (fout ? ) zit e er nog in
Ik heb bij opstarten gekeken maar dat is voor mij algebra er staat zoveel aan en ook enkele uit maar ik snap daar echt niks van dus durf niks te doen
ik hoop dat iemand mij kan helpen

Vriendelijk bedankt JJ

de garantie is inmiddels verlopen?
is hij na het opstarten nog steeds langzaam?

hallo nee na het opstarten is de laptop weer goed
het is alleen bij het opstarten

gr jj

Hoi,
kijk via msconfig wat er allemaal opstart.
Recent nieuwe progs (software) geïnstalleerd?

Hallo mik
Ik heb gekeken maar er staat daar zoveel waarvan ik de betekenis niet weet dat ik niks durf te veranderen
ik heb ook bij programa verwijderen in de configuratie gekeken maar daar ook niks gevonden

gr jj

Je kunt van de uitkomst van msconfig (is in windows 8.1 taakbeheer en tabblad opstarten geworden) een screenshot maken en deze hier plaatsen.

Hallo M@rio

Ik heb taakbeheer geopend en opstarten maar hoe maak ik een screenshot kopieren heb ik wel eens gedaan maar dat gaat hier niet

sorry voor mijn onwetendheid

bedankt Jeannetta

Tekst "gestolen" uit de handtekening van dnties :eek:

Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan