opstartitems weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
382
Hoi,

Het volgend probleem doet zich voor. Ik kreeg een schermpje van windows update dat de computer bezig was met bijwerken en installeren van windows updates. Om dit proces af te ronden moest ik comp. opnieuw opstarten. Na de herstart bleken mijn antivirus en firewall programmas niet mee op te starten. Ook de multimedia toetsen van hp toetsenbord reageren niet meer.
Ik kijk bij msconfig-opstarten en daar staan de opstartitems die ik eerst wel had niet meer in.
Nu heb ik bepaalde progjes weer aanevinkt om automatisch op te starten (bij nod32 weet ik nog niet hoe/waar dat moet) maar ik blijf het raar vinden dat alles weg is bij msconfig.

Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen??

gr leon
 
Nee, maar via een systeemherstel is dat toch snel opgelost?
Een update kan altijd eens mislopen he.

James :)
 
James007 zei:
Nee, maar via een systeemherstel is dat toch snel opgelost?
Een update kan altijd eens mislopen he.

James :)

Sorry , was ik vergeten te vermelden, maar dat had ik al gedaan . Maar comp. kon niet meer teruggezet worden naar 2 dagen terug toen alles nog wel goed was.

gr leon
 
Probeer eens een systeemherstel naar een vroegere datum? Een week terug? 10 dagen?
Of heb je ondertussen veel nieuwe programma's geïnstalleerd?

James :)
 
hoi,

Ook een systeemherstel van langer terug "pakt" hij niet meer.
Ik heb nu in zonealarm ingesteld dat hij opstart met windows. Ik heb nod opnieuw geinstaleerd en van de hp site een driver opgehaald voor het toetsenbord.

Blijft vreemd dat dit na een automatische update is gekomen. Maar goed ,ik zet hem maar op opgelost.

Bedankt James voor je reaktie.

gr leon
 
Iets anders zal er niet op zitten vrees ik :( Het zijn geen dingen van Windows zelf dus je kan ze niet herstellen via een windows hersteloperatie (via de cd ofzo)... Enige oplossing is inderdaad herinstalleren herinstalleren en nogmaals programma's herinstalleren.... :(

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan