opstartitems

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Bij de opstartitems heb ik al eens Realsched uitgeschakeld, maar het staat weer erbij in het opstartlijstje. Nou heb ik gelezen op de lijst van castlecops, dat dit iets is met de real one player. Ik gebruik die echter nooit. Kan ik die gewoon eraf gooien, de real one player, en is het dan ook opgelost?? Want op de lijst van castlecops staat dat je moet proberen om realsched.exe te verwijderen, maar die heb ik niet gevonden. groetjes Gitana
 
Verwijder via Software de Real One Player. Als de Real One Player uit de softwarelijst is verdwenen, kan het zijn dat er nog een map van deze player in Program Files staat. Verwijder deze daar. Als je de map niet op de normale manier kan verwijderen, doe het dan in de veilige modus.

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1378056.htm
 
Laatst bewerkt:
Hallo l.slaats, hij staat niet bij de software, vreemd?? wel in de prog.lijst. Wilde hem verwijderen, maar dan word er gewaarschuwd, dat er dan misschien ook andere progjes niet meer werken. Klopt dat?
 
gitana zei:
Hallo l.slaats, hij staat niet bij de software, vreemd?? wel in de prog.lijst. Wilde hem verwijderen, maar dan word er gewaarschuwd, dat er dan misschien ook andere progjes niet meer werken. Klopt dat?


Verwijder de map Real in Program Files, en verwijder daarna (als deze er nog zijn) de snelkoppelingen in Start > Alle programma's van de Real One Player.

Als het goed is start Realsched.exe dan niet meer op.
 
Ten eerste is"REALPLAYER"welke versie dan ook een nutteloos programma en een vuile vastloper met allerlei **** die je niet hebben wil.Als je Realplayer-Files wil afspelen met een deugdelijk programma download dan alleen de codec voor Realplayer Files!
Voor een"ALL FILE"codec-pack download,K-LITE Mega Codec Pack 1.49(32,1MB)en je kan zelf kiezen welke codecs je installeert(ook audio),en welk programma ze moet afspelen.
Download het hier:http://home.hccnet.nl/h.edskes/codeckpack.htm
 
Hallo dropshot, bedankt voor de reaktie, maar ik snap niks van dat "codecgedoe":confused: . kun je er iets over uitleggen s.v.p.?? gr Gitana
 
l.slaats. zei:
Verwijder de map Real in Program Files, en verwijder daarna (als deze er nog zijn) de snelkoppelingen in Start > Alle programma's van de Real One Player.

Als het goed is start Realsched.exe dan niet meer op.
Ik heb het net verwijderd. Nou afwachten. En nog bedankt voor de hulp.:thumb:
groetjes Gitana
 
Ik,zie dat de vraag is opgelost maar zal toch nog ff uitleggen over die codecs.
Wel`s een film gedownload en je kreeg alleen geluid of alleen beeld?
Betekend dat je een bepaalde codec mist waarin de film is gecodeerd.
Nou,als je het K-LITE Mega Codec Pack download en installeerd is dat de laatste keer geweest.Want zoals de naam al zegt zitten er in dit codec pack de meest voorkomende codecs en meer ook dus Real Media codec(dus heb je RealPlayer helemaal niet nodig om die files af te spelen)Zitten bovendien ook 2 spelers in.
En je kan zelf kiezen welke codecs je installeert en bij installatie geeft ie ook nog eens aan welke codecs je al wel op je machine heb staan.
Hoop dat het zo duidelijk is.

Mazzeltjes : :)
 
Hallo Dropshot, leuk dat je het ff hebt uitgelegd.:thumb: Ben nou toch wel weer een btje wijzer geworden.Er valt nog altijd genoeg te leren, toch? Ik ga het er dan ook maar opzetten. proberen althans. Bedankt Groetjes Gitana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan