Opstartlogo verwijderen/uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steffan101010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2015
Berichten
4
Hallo,

Onlangs heb ik een computer van iemand overgenomen. Echter wanneer ik de computer opstart krijg ik telkens een logo te zien van een bedrijf. Is dit ook uit te schakelen of te verwijderen Ik heb de computer ook al geformateerd maar dit heeft niets geholpen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het betreft trouwens een HP computer.
 
Dat doe je in de BIOS, onder het onderdeel boot of start o zo iets.
Daar binnen is dan een setting te vinden met zo iets als:full screen logo. dat dan uitzetten.
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even geprobeerd maar ik kan beide onderdelen niet vinden. Wel heb ik het onderdeel opstartopties gevonden. Moet ik hier wat in of uitschakelen? (zie afbeelding)

01569cd75fa336a4eb56855e838f7b137f518984b8.jpg
 
Moeilijk te zeggen welke je precies moet hebben.
Ik denk dat het een van die POST is.
Gewoon even proberen.
Het kan zijn dat HP zo dol op zich zelf is dat hun logo niet te verwijderen valt :)
 
Het kan ook zijn dat het in de bios in gebakken zit.
Dan zou wellicht het downloaden en installeren van de nieuwste BIOS van HP voor dit type PC een oplossing kunnen zijn.
Maar lees eerst heel goed (op de HP website van de betreffende PC) hoe dat gaat, want als je daar een fout maakt heb je echt een groot probleem
 
Het is gelukt. Ik heb de POST-berichten ingeschakeld en nu heb ik geen problemen meer. Bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan