opstartpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed plaats maar ik weet niet waar ik hem anders kan plaatsen,het gaat om het volgende:ik word overdondert met de ene sexsite naar de andere ik hoef internetexplorer maar aan te zetten en het gedonder begint,volgens mij komt het door een startpagina die op de een of andere manier op mijn pc is gekomen normaal heb ik altijsd als startpagina www.startpagina.nl maar hoevaak ik het ook verander die ander neemt hem steeds over n.l:c:\programfiles\MStart2PAGE\portal\htm hoe kan ik dit verwijderen adaware helpt niks
erg vervelend vooral ook omdat er kinderen op de pc zitten

groetjes

download eenshijack this , scan en plaats het logbestand in onze speciale hijackthis sectie. De experts daar weten je perfect te vertellen hoe dit komt en het belangrijkste: hoe je er weer af komt ;)

Hmm vroeger loste ik dit soort probs op met Browser Hijack Blaster.
maar dit prog is nu vervangen door spyware guard.
http://javacoolsoftware.com/sgdownload.html .
Heb gelezen dat dit programma spyware dedecteerd terwijl het bezig is dus als je startpagina terug verandert word door die spyware zou hij het moeten kunnen vangen.

Een alom bekent programma tegen spyware is ad aware het is goed maar het vind niet alles. www.lavasoft.de .

Mischien kan je je browser ook veranderen gebruik firefox inplaats van ie. ie is echt een magneet voor zo van die dingen.
www.mozilla.org

ad aware kan hem er niet uithalen,het gaat steeds weer in een mapje zitten bij program files als ik die map verwijder is het weg maar helaas de volgende dag staat hij er gewoon weer.
de eerste oplossing die ik kreeg snap ik niet dus daar kan ik niet mee uit de voeten weet iemand anders nog raad?

groetjes Margareth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan