Opstartprobleem Asus laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeepbel

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Hey hallo,

Mijn vriendin heeft een probleem met haar laptop en ik ben bang dat het een hardwareprobleem is dus ik plaats het maar hier. Als de vraag hier niet thuishoort verplaats 'm maar.

Het probleem is het volgende: Af en toe is het zo dat direct nadat ze haar computer aanzet het scherm grijs wordt en dan gaat de laptop niet verder. Dat gebeurt nog VOORDAT het Asus logo en de tekst dat je op een knopje moet drukken voor de BIOS setup verschijnt.
Tot nu toe ging het steeds over door de laptop een aantal keer te resetten en dan ging hij het ineens weer doen na een paar keer vastgelopen te zijn op dat grijze scherm.
De computer is een Asus Z92V... dat is in de "Asus Z9" serie als google klopt.

Weet iemand waar het aan kan liggen en of het misschien is op te lossen voordat het erger wordt? Alvast bedankt voor jullie hulp.

denk dat je beeldscherm kapot was, was bij mijn asus ook kapot.

dus ik zou even opsturen, even drm aanvragen, als het binnen garantie valt dan is het gratis.

succes

Bedankt voor je antwoord,

Maar ik vind het vreemd dat ie het dan meestal nog wel doet...

En volgens mij gaat ie ook echt niet verder, geen knipperend lichtje voor de harddisk enzo.

Wat betekent 'drm'?

ik zou nooit van me leven een asus kopen. Slechte computers. Word hier op helpmij ook veel over gesproken

Bedankt voor je antwoord,

Maar ik vind het vreemd dat ie het dan meestal nog wel doet...

En volgens mij gaat ie ook echt niet verder, geen knipperend lichtje voor de harddisk enzo.

Wat betekent 'drm'?

ja dit was bij mij ook, maar op een gegeven moment doet hij het helemaal niet meer.

drm, sorry ik bedoelde RMA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan