Opstartprobleem? C: \Windows\system 32 \ drivers\ntndis.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pablo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Nu alleen nog maar afsluitprobleem!!!! C: \Windows\system 32 \ drivers\ntndis.exe

Bij het opstarten blijft ik hangen in het welkomvenster (XP PROF). Ik kan in het taakbeheer komen. Daar kan ik

"C: \Windows\system 32 \ drivers\ntndis.exe" afsluiten en dan kom ik op mijn bureaublad. Er staat dan een windowsvenster "Kan geen toegang krijgen" en mijn AVG virusscanner geeft een THREAT genaamd:

"WIN32/Grum.d"

Wat moet ik doen? Kan ik het naar de VAULT verplaatsen? Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Laatst bewerkt:
Ga ik doen. Kan het bestand verwijderd worden?

Hoi !

Ja, het zal wel in de vault gezet worden, maar die kun je daarna leegmaken.

Greetz,

Harry.

Hoi

Naar VAULT verplaatst, afsluiten ("instellingen worden opgeslagen) lukt niet!, dus maar reset,

opnieuw opstarten --> het zelfde probleem.

Ik moet via taakbeheer "C: \Windows\system 32 \ drivers\ntndis.exe" afsluiten en dan kan ik erin en krijg het Windowsvenster.

Ik scan nu in de normale modus (ik zie dat bestand trouwens niet in de aangegeven driversmap staan!!! Ik heb ook nog een melding over System 32/dsyggkgbptwpn.dll zien staan en ik zie het bestand in de map. Weg ermee???) .

Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan en ik wacht op antwoord.

Ik kreeg ook een melding van AVG over een bestand in de map Windows/ System 32 met de naam /dsyggkgbptwpn.dll . Daarover ging dat gedeelte van mijn vraag.

Gr.

Pablo

Ok,

Geen antwoorden nog bij ASO, maar ik heb het opstartprobleem kunnen oplossen en veel rotzooi verwijderd. Nu blijf ik zitten met een afsluitprobleem. Computer blijft hangen in venster "instellingen worden opgeslagen".

Ideetjes????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan