Opstartprobleem door kb interface

Status
Niet open voor verdere reacties.

chevvydriver

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Hallo, ik hoop dat iemand kan helpen met mijn probleem. Ik heb een i connect 3100 RW Pentium 3 (1Ghz) gekregen die prima liep en waarop windows me zat. De harde schijf(windows Me) die erin zat was eruit ( daarna als tweede schijf op een andere pc geformateerd en in gebruik genomen op de andere pc). Ik heb een nieuwe schijf gekocht voor op de iconnect en ze erin gezet. Was van plan om op de nieuwe schijf xp te installeren. Na montage van de schijf startte ik hem(iconnect 3500rw) op, en kreeg telkens bij het opstarten de volgende melding: KB Interface errror. Xp kan ik niet installeren want het toetsenbord gaat niet. Had hier op het forum iets dergelijks gezien en dan ook hun oplossingen ervoor gedaan, nl: moederbord resetten dmv. de jumper(csom) te verzetten,batterij eruithalen, jumper weer goed zetten. Bracht niks op. Handleidingen van het moederbord gedownload, alsook van het bios(waar ik niet in kan door het toetsenbord) om info te vinden. Moederbord van de iconnect is een GA-6WMM7 Rev 4.1 . Alle kabels zitten goed, alsook de jumpers van de schijf en dergelijke. Heb ook laten opstarten zonder toetsenbord en muis, zonder harde schijf maar krijg telkens dezelfde error melding. Al een paar dagen met google gezocht maar nog geen oplossing gevonden. Mocht iemand mij kunnen helpen? Dank bij voorbaat

Laatst bewerkt:
Gooi er eerst eens wat komma's, spatie's en alinea's in, ik kom er zo niet doorheen met lezen.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan