Opstartprobleem, krijg zeer onduidelijke melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxsha

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Berichten
8
Om te beginnen .....ik ben dus wel een leek veel vakjargon rond IT heb ik dus helaas niet. Maar ik waag toch een gok om er achter te komen wat er met mijn desktop aan de hand is. Deze warrige melding verscheen:

Vhndnvr bntld nnt rt'rt bdb'trd nf 'n drrnr hn thd rnftv'rd.
Pld'rd rdpnrt thhr prnbldl 'r:
In'd nddddd DLLr fnr jdrndl.
Pld'rd bnnt'bt xntr rtppnrt pdrrnn tn rdpnrt thhr prnbldl.

Het beeldscherm vertoont een zeer griemelig beeld, iemand dit ooit meegemaakt en de vraag uiteraard, wat mag dit nu zijn?

groetjes en al vast bij voorbaat dank aan een ieder die mij een stapje verder zou kunnen helpen.
 
Je kan via een windows dvd opstarten en herstellen maar ik denk dat dat geen foutmelding is maar je computer gecrascht is. Weet u nog wat u gedaan heeft voordat dit gebeurde?

Jesse
 
vreemde melding

Hi Jesse, niets bijzonders, internet geopend, naar MSN en vervolgens is facebook geopend, toen was het dus mis.....
 
ok... ik dnek zelf dat het geen foutmelding is en dat je systeem gecrasched is. Een herinstal is dan het beste wat u kunt doen (denk ik)

Jesse
 
kleinigheidje.....

Jesse, via een ander forum kreeg ik net het advies om mijn toetsenbord even te ontpluggen en weer te laten herkennen, en dat was het!!! Alles werkt weer, dus niets gecrashed hoor!!! Helemaal top! Waarschijnlijk met de voet de bekabeling geraakt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan