Opstartprobleem laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amon-Ra

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Probleem met mijn Acer Aspire 1400. Als ik de startknop indruk gebeurt er bijna niets meer. De laptop slaat even aan, maar valt bijna onmiddellijk weer uit. Hij geraakt zelfs niet meer tot aan het opstartscherm van Windows. Ik was gewoon aan het werken en opeens, zonder dat ik het wilde, ging mijn laptop in slaapstand. Nu is er dus geen leven meer in te krijgen. Ligt dit aan de voeding of zou het een softwarematig probleem zijn?

Hoi,

Het probleem doet zich voor zowel met accu als met de adapter (voeding)??

Zonder batterij gebeurt er helemaal niks. Heeft die laptop sowieso de batterij nodig om te starten?

normaal gesproken zou je een laptop zonder accu moeten kunnen gebruiken.
Het zou kunnen dat je interne buffer batterij leeg/kapot is zodat je bios gereset is, ik zou er mee naar de winkel gaan (aannemende dat er nog garantie op zit.)
Je kan ook op geen enkele manier in de bios komen??

Ik heb het probleem ondertussen kunnen oplossen of tenminste kunnen zien wat het probleem was. Het stopcontact dat ik gebruikte werkte niet en aangezien het geluid niet aan stond hoorde ik niet dat ik op mijn batterij aan het werken was. Die was helemaal leeg en daardoor starte hij niet meer op. Stom eigenlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan